Vinterdæk Hjælp! til Honda Civic fra 89
Fra : thomas poppelgaard n~

Dato : 02-01-04 14:46

Er der nogen der kan hjælpe hvor jeg kan købe brugt/nye vinterdæk til min
honda civic fra 89.

Jeg er ikke interesseret i at købe i en forretning til 3000kr når jeg kan få
dem langt billigere brugt

håber i kan hjælpe mig derude

/Thomas

Fra : Moller

Dato : 02-01-04 15:12

"thomas poppelgaard nielsen" <tpn@mag1.aarhus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> honda civic fra 89.
>
> Jeg er ikke interesseret i at købe i en forretning til 3000kr når jeg kan

ja ja, og slidt halvt igennem for at spare en hund eller to :)

ellers http://www.reifenversand.com/ er din ven, de sælger dem enda med
fælge på og det hele til priser mindre end dækne koster alene hos nogen
forhandlere herhjemme.

VH
Lars Molnit

Fra : thomas poppelgaard n~

Dato : 02-01-04 15:22

Det lyder supergut

hvad med fragten

skal jeg regne med 2k så har jeg både fed alu+vinterbamse det er lækkert
billigt

Fra : Moller

Dato : 02-01-04 15:42

> Det lyder supergut
>
> hvad med fragten

Gå ind og find de dæk osv... du skal bruge, og de oplyser fragten for
dig.

VH
Lars Molnit

Fra : Mogens...

Dato : 02-01-04 18:35

On Fri, 2 Jan 2004 15:42:05 +0100, "Moller" <news@molnit.com> wrote:

>Gå ind og find de dæk osv... du skal bruge, og de oplyser fragten for
>dig.

www.reifendirekt.de er heller ikke ueffen til dén slags...

/Mogens
....bruger af MSN Messenger

Fra : Kim Kristensen

Dato : 02-01-04 15:05

> [...]
> honda civic fra 89.
>
> Jeg er ikke interesseret i at købe i en forretning til 3000kr når jeg kan

Med eller uden fælge?

Med venlig hilsen Kim

Fra : thomas poppelgaard n~

Dato : 02-01-04 15:22

Vinterdækkene jeg er interesseret i er med stålfælg :)