Parkeringsur
Fra : Børge

Dato : 01-01-04 21:02

Hej. Er der en hjælpende sjæl.
Jeg har lige monteret et Pwatch parkeringsur, som desværre kun virker ca.
hver 3 gang.
Den har hele tiden plus og minus på rød og sort, og orange er monteret på
plus ledningen bag på cigartænderstikket, så den kun får plus når nøglen er
drejet.
Bilen er en Mitsubishi Carisma 1999.
Håber på hjælp så jeg kan få den til at virke hver gang.
MVH.
Børge Pedersen

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-01-04 21:23

Børge skrev:

> [...]
> plus når nøglen er drejet.
> Bilen er en Mitsubishi Carisma 1999.
> Håber på hjælp så jeg kan få den til at virke hver gang.

....da jeg heller ikke kunne få min til at virke, ringede jeg til det
nummer, der er i brugsanvisningen - hvis du via dét kan blive stillet om
til fabrikanten, kan de guide dig igennem en fejlsøgning ved at du
udlæser koder fra PWATCH'en og via dem skyder dig ind på problemet...

....i mit tilfælde var det fordi jeg havde monteret den røde ledning på
"+" på tændspolen - den dykkede for meget under start...
Hans