OT: teknik.bil
Fra : Ulrich

Dato : 01-01-04 11:58

dk.teknik.bil er nu på tdc server

--
Hygge Ulrich

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-04 13:06

> dk.teknik.bil er nu på tdc server

og den er rimelig stille

--
Tom

Fra : alexbo

Dato : 02-01-04 14:25

"Tom" skrev

> og den er rimelig stille

Det er tilsyneladende kun TDC kunder der kan komme ind, det begrænser jo
aktiviteten lidt.
Derudover skulle det gerne være kvaliteten og ikke kvantiteten der kommer
til at præge den nye NG.

Selv har jeg forsøgt Cybercity, Sunsite, Google, uden held.

mvh
Alex Christensen

Fra : René Lønstrup

Dato : 02-01-04 14:41

alexbo wrote:
> Det er tilsyneladende kun TDC kunder der kan komme ind, det begrænser
> jo aktiviteten lidt.

Nah, jeg har skam haft den hele tiden, lige siden TDC oprettede den (eller
ihvertfald højst 10-15 min. efter) - på Stofanet. Jeg har bare ikke haft
noget at bruge den til... (foretrækker også kaffeklubben )

--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-04 16:01

> Det er tilsyneladende kun TDC kunder der kan komme ind, det begrænser jo
> aktiviteten lidt.

Nåeh i flg. et eller tidskrift så skulle TDC da sidde på næsten 80% af
markedet så det er da lidt underligt med alt det påstyr for at få en ny
gruppe og så kommer der 3 mails om dagen

> Derudover skulle det gerne være kvaliteten og ikke kvantiteten der kommer
> til at præge den nye NG.

Ja ca. ½ delen er allerede OT

> Selv har jeg forsøgt Cybercity, Sunsite, Google, uden held.

Det er vist ikke det helt store du er gået glip af (endnu)

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK