MS Windows
briani 27239
Fjerne Searchbar
Fra : Jawer

Dato : 04-01-04 09:32

Jeg var lidt for hurtig under installationen af MessengerPlus og hænger nu
på møg irriterende searchbar (+ jeg sandsynligvisvis har fået installeret
spyware samtidig)

Jeg har kørt både Spyhunter og Addaware men de kan tilsyneladende ikke
fjerne searchbar.

Er der nogen der kender en løsning til at fjenerne den?

--
Regards Jawer

Fra : qaz

Dato : 04-01-04 12:08

> Jeg har kørt både Spyhunter og Addaware men de kan tilsyneladende ikke
> fjerne searchbar.
>
> Er der nogen der kender en løsning til at fjenerne den?

søg på et eller andet fx. gdhsuy

Vælg Help nederst, og vælge How to remove .....
Her kan man downloade er program som kan fjerne search baren.

Og hvad kan man så lære ved det ????

Fra : BOH

Dato : 05-01-04 14:28

Jawer wrote:
> [...]
> fjerne searchbar.
>
> Er der nogen der kender en løsning til at fjenerne den?

Bemærk at din Adaware skal være Build 181. Hvis det er den ældre
version, siger den bare at der ikke er nogle opdateringer (ved check for
updates now)
Du skal downloade og installere den nyeste.

Jeg vil næsten betragte det som en 'bug' at man får besked på at der
ikke er opdateringer. Ellers et udmærket lille stykke software.

--
Mvh Morten