MS Windows
briani 27239
Kopy, regedit og opdatering ikke virker i ~
Fra : Sasha

Dato : 03-01-04 04:00

Hej alle og godt nytår,

Jeg køre Windows 2k, min komputer opføre sig så underlige, pludslige kan jeg
ikke kopiere tekster fra words eller noget some hilst, kan ikke køre
regedit, kan ikke see task manager (CTL+ALT+DEL), kan ikke instalere eller
opdaterer Windows eller andre programer.

Er der nogle der kan hjælpe??

Mange tak

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-01-04 23:45

Sasha skrev i sit indlæg på usenet:
> Hej alle og godt nytår,

Du har åbenbart også problemer med din tidszone-indstilling ?

Jan

Fra : Sasha

Dato : 03-01-04 22:38

Nej tidszone indstilling er korrekt, men jeg kan ikke installere anti viros
eller opdatere wind2k, da det er ikke muligt at læse eller skrive regedit.
Skal man instalere Win2K helt forfra ??????????

Hilsen Sasha

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 03-01-04 15:00

"Sasha" <sasha_lui@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller opdatere wind2k, da det er ikke muligt at læse eller skrive regedit.
> Skal man instalere Win2K helt forfra ??????????

Hej Sasha
Når folk fortæller at der er problemer med tidszonen er der normalt også
problemer og i dit tilfælde er det -8.00 timer
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Sasha

Dato : 04-01-04 09:25

Hvad skal jeg gøre så?

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 04-01-04 08:35

> Hvad skal jeg gøre så?
>

> "Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> wrote in message

> regedit.

Hej Sasha
Sidder ikke lige ved en W2K maskine men måske noget med ind i kontrolpanel
skift dato og klokkeslet derefter indstil tidszonen til noget med
københavn-madrid-stocholm svarer til GMT+1
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen