MS Windows
briani 27239
bootdisk hvorfra man kan formattere ntfs d~
Fra : bjørn

Dato : 02-01-04 15:40

er der nogen som ved om der findes eller om der kan laves en bootdisk
hvorfra man kan formattere en ntfs partition?

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 02-01-04 16:38

bjørn wrote:
> er der nogen som ved om der findes eller om der kan laves en bootdisk
> hvorfra man kan formattere en ntfs partition?

Du kan slette en ntfs partition med fdisk som er på en win98-bootdisk.
Derefter kan du bote på eks en win2k eller xp CD og lave en ny ntfs
partition, hvis det er det du ønsker.

www.bootdisk.com er stedet hvis du mangler en bootdisk.

--
mvh Søren Nielsen