MS Windows
briani 27239
Min pc glemmer indstillingerne.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 02-01-04 13:15

Hej NG.

Jeg har et problem med min pc der køre med windows xp home. Når jeg f.eks
har rettet i registreingdatabasen for at få en hurtigere startmenu fra 400
til 0 så når jeg har genstartet pc'en så står den igen på 400, og når jeg
indstiller om ikoner i proceslinien skal vises eller ej glemmer den også
det. Kan det være mit batteri på mit bundkort det er galt med? Det er lidt
irriterende at den er ved at være senil.

Mvh. Jørgen Nielsen longhorn_1969@hotmail.com

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 02-01-04 21:05

> [...]
> det. Kan det være mit batteri på mit bundkort det er galt med? Det er lidt
> irriterende at den er ved at være senil.

Har du prøvet at ændre det igennem TweakUI for at se om den også gør det der?
Punktet ligger under "Mouse".
http://makeashorterlink.com/?T1C521A8

mvh. Torben

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-01-04 15:54

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:e9kJb.66060> Har du prøvet at ændre det igennem TweakUI for
at se om den også gør det der?
> Punktet ligger under "Mouse".
> http://makeashorterlink.com/?T1C521A8
>
> mvh. Torben
++++++++

Hej.

Prøver lige og ser om det hjælper.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-01-04 16:35

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:e9kJb.66060> Har du prøvet at ændre det igennem TweakUI for
> [...]
+++++++

Hej Torben.

Den gør det også når jeg bruger TweakUI.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Edmund

Dato : 03-01-04 09:49

Jørgen Nielsen skrev:

> startmenu fra 400 til 0 så når jeg har genstartet pc'en så står den
> igen på 400, og når jeg indstiller om ikoner i proceslinien skal
> vises eller ej glemmer den også det.

Du har vel ikke installeret et program til hurtig nedlukning af XP, hvis
ja, så prøv normal nedlukning

--
Mvh Edmund

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-01-04 15:53

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i en meddelelse
> Du har vel ikke installeret et program til hurtig nedlukning af XP, hvis
> ja, så prøv normal nedlukning
> --
> Mvh Edmund
++++++++

Hej.

Det er jeg næsten helt sikker på, har næsten lige install. windows og nogle
få programmer.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-01-04 19:41

> Hej.
>
> Det er jeg næsten helt sikker på jeg ikke har, har næsten lige install.
windows og nogle