MS Windows
briani 27239
Vindue åbner ikke i fuld størrelse
Fra : Ukendt

Dato : 01-01-04 16:21

Når jeg åbner Internet Explorer åbner den ikke vinduet i fuld størrelse.

Jeg har været inde i indstillinger men kan ikke se at jeg kan ændre noget.

Bruger Win 95

Med venlig hilsen

Leif Madsen
turbo@post3.tele.dk

Fra : Wotan

Dato : 01-01-04 16:37

"L & G" <++++++++> skrev i en meddelelse
> Når jeg åbner Internet Explorer åbner den ikke vinduet i fuld størrelse.
>
> Jeg har været inde i indstillinger men kan ikke se at jeg kan ændre noget.
>
> Bruger Win 95

Prøv at "trække" vinduet til den størrelse, du ønsker - fuld størrelse - ved
hjælp af musen.
Jeg husker selv at have haft netop det problem, da jeg brugte Windows 95.

Med venlig hilsen
Wotan