MS Windows
briani 27239
Problem når xp lukker
Fra : Lennart E. Hansen

Dato : 31-12-03 16:43

Hej jeg har lige afinstalleret windows me og installeret windows xp. Det
køre fint, men mange gange når skal lukke eller genstarte komme og den
kommer til skærmen hvor der står "windows lukkes" og så går den i stå. Jeg
kan intet gøre end at holde min tænd/sluk knap inde i 5 sek.

mvh Lennart

Fra : Michael Frandsen

Dato : 04-01-04 11:37

svaret findes på denne side