MS Windows
briani 27239
Underlig opførsel
Fra : Tom Nielsen

Dato : 31-12-03 15:11

Når jeg starter min computer op, bliver den over et forløb på ca. 5 minutter
langsommere og langsommere, for til sidst at stå fuldstændig stille.

Jeg benytter Windows XP.

Jeg kan herefter genstarte computeren (via reset), hvorefter der ikke er
nogen problemer overhovedet.

Jeg forstår ikke, at computeren opfører sig sådan hver eneste gang (kun ved
første opstart), så i tilfælde af, at der sidder en som kan løse dette
problem for mig, hville jeg være meget glad for lidt hjælp.

Jeg har naturligvis scannet for virus med videre, uden at dette gav nogen
løsning.

På forhånd tak.

Tom Nielsen

Fra : webfactor

Dato : 05-01-04 02:21

"Tom Nielsen" <nospamtni@has.dk> wrote in message
> [...]
> problem for mig, hville jeg være meget glad for lidt hjælp.
>
> Jeg har naturligvis scannet for virus med videre, uden at dette gav nogen

Kan være som en forkert driver windows slås med
Blæsere der er støvet til,på CPU sidder et gitter der kan være helt svinet
til afmonter og rens med rensemiddel(dyp gitter)
I Bios dine indstillinger den kollapser tilsidst
Virus måske
www.webfactor.dk