Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Størrelse på pop-up vinduer
Fra : Kate

Dato : 02-01-04 13:15

Jeg kører IE 6.0 på en Win98SE. For nogle dage siden begyndte den
pludseligt at åbne pop-up vinduer i en meget lille størrelse. Jeg kan
trække vinduet til den størrelse jeg ønsker, men næste gang jeg åbner
IE og får et nyt vindue så er det igen meget småt. Jeg har forsøgt at
slette midlertidige internet filer og cookies, men uden nogen ændring.
Vinduet er så lille at jeg indimellem overser det i kampens hede.

Nogle forslag til hvordan jeg for IE til permanent at acceptere den
størrelse jeg bestemmer?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-01-04 13:51

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev :

> [...]
>trække vinduet til den størrelse jeg ønsker, men næste gang jeg åbner
>IE og får et nyt vindue så er det igen meget småt.

Prøv at trykke på Shift samtidig med at du lukker vinduet.
--
Knud

Fra : Kate

Dato : 02-01-04 18:53

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in

> Prøv at trykke på Shift samtidig med at du lukker vinduet.

Desværre virker det ikke. Det er det samme som hvis jeg lukker via
menuen. Mens jeg er på åbner vinduer i den størrelse jeg har bestemt,
men hvis jeg lukke browseren ned og starter igen, så er pop-up vinduet
igen meget småt. Dette gælder dog ikke det første vindu jeg åbner,
eller andre jeg måtte åbne direkte med ikonet til IE, kun dem som åbnes
af IE.