Skifte bundkort uden at genindstallere???
Fra : Tomas Ploug

Dato : 02-01-04 17:02

Hej
Findes der en måde hvorpå det kan lade sig gøre at skifte bundkort og
processor uden at skulle geninstallere alt?

MVH

Tomas

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 02-01-04 17:18

Tomas Ploug wrote:
> Hej
> Findes der en måde hvorpå det kan lade sig gøre at skifte bundkort og
> processor uden at skulle geninstallere alt?

Som en nødløsning kan man starte med en repair af Windows, meen ydelsen
kommer ikke før den lige har været formateret...

--
Martin K

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-01-04 17:45

In article <3ff59613$0$9831$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, plot22001
@yahoo.dk says...
> Findes der en måde hvorpå det kan lade sig gøre at skifte bundkort og
> processor uden at skulle geninstallere alt?

Fik du ikke svar i dk.edb ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Johansson

Dato : 02-01-04 21:12

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> In article <3ff59613$0$9831$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, plot22001
> @yahoo.dk says...
>
> Fik du ikke svar i dk.edb ?

Jeg har lige tjekket.
Det gjorde han faktisk ikke.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-01-04 21:53

In article <3ff5d080$0$27427$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
martin.johansson[REMOVE]@12move.dk says...
> Det gjorde han faktisk ikke.

Jo, det gjorde han. Han fik at vide hvor spørgsmålet hørte hjemme. Der
er ingen grund til at overspamme usenet, bare fordi man ikke gider læse
om grupperne...

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 02-01-04 17:47

On Fri, 2 Jan 2004 17:02:22 +0100, Tomas Ploug wrote:

> Findes der en måde hvorpå det kan lade sig gøre at skifte bundkort og
> processor uden at skulle geninstallere alt?

Spørg hellere i gruppen der omhandler det operativ system du bruger.
Sikkert news:dk.edb.system.ms-windows

--
Mvh. Lars

Fra : Tomas Ploug

Dato : 02-01-04 17:53

Tak for det hurtige svar.
Jeg er ny i det hersens newsgroup...
Så undskyld hvis jeg har spurgt iden forkerte gruppe.

Mvh/Tomas

Fra : Martin Johansson

Dato : 02-01-04 21:12

"Tomas Ploug" <plot22001@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Findes der en måde hvorpå det kan lade sig gøre at skifte bundkort og
> processor uden at skulle geninstallere alt?

Nogle gange kan man nøjes med en repair install.
Men det bedste er klart at slette det gamle OS og lægge nyt ind.
Det giver klart den bedste ydelse.
Det er min erfaring, har prøvet begge dele.