Power led stik hvor pokker lige på et ECS ~
Fra : Henry

Dato : 01-01-04 14:05

Jeg syntes ikke jeg kan finde plads til et Power led stik fra mit kabinet
JNC-SJA 72
på mit ECS K7S5A PRO Socket A m/lan

Er der mon nogen som er godt inde i det ECS mb som kan hjælpe mig lidt,

Desuden er jeg og så lidt i tvivl om hvordan ledningerne til de 2 front usb
stik skal tilsluttes.
jeg har lagt en nærmerer beskrivelse ud på min hjemmeside på

mhtml:http://hjem.tele2adsl.dk/henry/bunkort.mht

På forhånd tak

henry

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 01-01-04 14:57

"Henry" <henryjorgensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes ikke jeg kan finde plads til et Power led stik fra mit kabinet
> JNC-SJA 72
> på mit ECS K7S5A PRO Socket A m/lan

Der er en del kabinetter hvor stikket er laver 3-benet,
du bliver nødt til at skille det ad..
pin 2 - grøn
pin4 - hvid

> Desuden er jeg og så lidt i tvivl om hvordan ledningerne til de 2 front
usb
> stik skal tilsluttes.

Det ser rigtigt ud hvad du har skrevet:

pin2 - Rød
4 - Gul
6 - Grøn
8 - Sort
Alternativt pin 1-3-5-7 med samme farverækkefølge.

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk

Fra : Henry

Dato : 01-01-04 16:09

"Henrik Nielsen" <nospam@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> "Henry" <henryjorgensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er en del kabinetter hvor stikket er laver 3-benet,
> [...]

Tak for det svar.
Så fik jeg da lige det på plads.
Jeg kunne bare ikke forstå jeg skulle til at file et stik midt over - så jeg
troede jeg måske have overset noget.
Det har nemlig aldrig været nødvendig i andre pc systemer jeg har samlet.

Mvh
Henry

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-01-04 15:08

In article <fWUIb.1550$ea.876@news.get2net.dk>,
henryjorgensen@hotmail.com says...
> jeg har lagt en nærmerer beskrivelse ud på min hjemmeside på

Den kan jeg desværre ikke se, da du holder dig til proprietære
standarder...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Henry

Dato : 01-01-04 15:09

> [...]
usb
> stik skal tilsluttes.
> jeg har lagt en nærmerer beskrivelse ud på min hjemmeside på

Har så fundet ud af at hvor Power led kræver bare lidt andet stik men er
stadig i tvivl om USB tilslutning
Mvh
Henry

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-01-04 18:00

> Har så fundet ud af at hvor Power led kræver bare lidt andet stik men er
> stadig i tvivl om USB tilslutning
> Mvh
> Henry

Hvis farverne er standard, så skal det være
rød - hvid - grøn - sort
hvor rød er længs ud mod kabinettets bagside.
rød =vcc 5 v
sort=gnd

Kurt