Så er det slut m. Felix...
Fra : TDJ

Dato : 04-01-04 10:38

Felix blev kastreret, da han havde fået en vane med at tisse
i sengen og på vasketøj.

Desværre har det vist sig ikke at være ret effektivt :(

I den seneste uge har han tisset på en stolehynde, igen på en
dyne, og senest i en frugtskål.

Nu vil min kæreste (især) og jeg ikke længere, så han får et
nyt hjem idag på inges kattehjem.

Øv. Men der er nok ikke noget at gøre. Når han kan tisse i en
frugtskål, så er der vel ikke langt til sofaen, tæpper og
alle andre steder. Den skål lugter jo hverken af os eller ham.

Nå, men tak for de gode råd herinde, og go fornøjelse til jer alle.

Mvh.

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 04-01-04 15:12

TDJ wrote:
> Felix blev kastreret, da han havde fået en vane med at tisse
> i sengen og på vasketøj.
>
> Desværre har det vist sig ikke at være ret effektivt :(

Hvor længe siden er det at han blev kastereret? Der går jo lidt tid før
hormonerne er ude af kroppen - jeg kan dog ikke lige huske hvor længe, men
det er der sikkert andre herinde der kan.

Mvh.
Danielle

Fra : Katrine Nederby

Dato : 04-01-04 15:25

"Danielle Nielsen" <suzieSLET@FJERNwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor længe siden er det at han blev kastereret? Der går jo lidt tid før
> hormonerne er ude af kroppen - jeg kan dog ikke lige huske hvor længe, men
> det er der sikkert andre herinde der kan.

2-4 uger. En kastreret hankat kan ligeledes stadig blive far en tid efter
indgrebet.

--
Mange hilsner
Katrine