Glengarry Glen Ross
Fra : keldorff

Dato : 04-01-04 01:08

Har lige set Glengarry Glen Ross aka sælger til salg, og jeg må sige at Jack
Lemmon spiller røven ud af bukserne på bla. Al Pacion. Generalt var det
rigtig gode skuespiller præstationer, men men men......Lemmon overskygger
dem alle. Det må da være en af hans bedste.
Til alle film elskere som ikke har set den; hold øje med tvguiderne eller
køb den på dvd (bare ikke hos pusheren, åbenbart)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-01-04 01:32

"keldorff" <keldorff@oncable.dk> writes:

> Til alle film elskere som ikke har set den; hold øje med tvguiderne eller
> køb den på dvd (bare ikke hos pusheren, åbenbart)

Jeg måtte opgive efter tre kvarter. Den lod mig kold.

Det er sært, for jeg kan læse de rosende anmeldelser her og der og
sagtens se det faktuelle i det de skriver.

Filmen fik mig bare aldrig til at interessere mig for de mennesker og
situationer, den beskrev.

--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-01-04 11:57

keldorff wrote:
> [...]
> Til alle film elskere som ikke har set den; hold øje med tvguiderne eller
> køb den på dvd (bare ikke hos pusheren, åbenbart)

Det er en fed film, men jeg synes nu at Al Pacino og Kevin Spacey gør
det lige så godt som Jack Lemmon. Jack Lemmon gjorde det altid godt.

/David

Fra : newsfan

Dato : 04-01-04 14:40

Totalt fed film, beskriver sælger-typen godt.
nf