Friends COMPLETE 9th season? hvor hvor hvo~
Fra : Andrew

Dato : 04-01-04 00:20

Hej

Jeg kan simpelthen ikke finde Den komplette Friends 9. sæson nogen steder.
CD-wow har komplette sæson dvd-udgivelser til 240,- for HELE sæsonen (guf),
men kun op til sæson nummer 8, kan det VIRKELIG passe at 9.sæson ikke er på
dvd i komplet version? Mener at release var d. 26/11-03 ifølge
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=6816

Mvh Anders

Fra : Søren Riis Nielsen

Dato : 04-01-04 00:51

Hej

Hvad med denne

http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000080538

Det er en god og pålidelig butik - jeg har aldrig haft problemer med at
handle der.

mvh Søren

Fra : Andrew

Dato : 04-01-04 00:55

> [...]
>
> http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000080538
>
> Det er en god og pålidelig butik - jeg har aldrig haft problemer med at

Det ser sgu godt ud, men synes at 400,- er lige i overkanten når alle de
andre sæsoner ligger i 250 hos cdwow

Mvh Anders

Fra : Christen Fihl

Dato : 04-01-04 00:59

www.amazon.co.uk har den også (til £35)

Release Date: 8 September, 2003, skriver de.

--
Christen Fihl
http://HSPascal.Fihl.net/

Fra : Andrew

Dato : 04-01-04 01:11

> www.amazon.co.uk har den også (til £35)
>
> Release Date: 8 September, 2003, skriver de.

Hej

CDwow har komplette sæsoner fra 1-8 til £23, forstår ikke hvorfor de ikke
har sæson 9?

Mvh Anders

Fra : Jens Thomsen

Dato : 04-01-04 12:16

Andrew wrote:

> CDwow har komplette sæsoner fra 1-8 til £23, forstår ikke hvorfor de
> ikke har sæson 9?

Fordi den er udsolgt hos dem? CD-WOW har jo ikke den store lagerbeholdning,
og udsolgte titler fjernes fra siden.

MVH
Jens