Læser dvdpusheren ikke nyhedsgrupper?
Fra : Martin Møller

Dato : 03-01-04 23:44

Jeg undrer mig bare over at de ikke vil vil svare på den kritik de gang på
gang modtager.

Martin

Fra : Mithril

Dato : 03-01-04 23:49

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> wrote in message
> Jeg undrer mig bare over at de ikke vil vil svare på den kritik de gang på
> gang modtager.

De prøver vel bare at "tie" problemet ihjæl !

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-04 03:49

Det er jeg næsten 100% sikker på at han ikke gør. Det er et meget lille
fåtal der benytter nyhedsgrupper.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 04-01-04 09:49

Hej

Jesper Winding wrote:
> Det er jeg næsten 100% sikker på at han ikke gør. Det er et meget lille
> fåtal der benytter nyhedsgrupper.

Det gør han med næsten 100% sikkerhed. Efter en, for ham uheldig
udvikling, af en tråd i dk.forbruger er han dog holdt op med at
diskutere kundesager offentligt, hvilket i princippet heller ikke hører
til i et offentligt forum.

Se tråden:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&safe=off&threadm=3E52771D.8000507%40feddersen.dk&rnum=2&prev=/groups%3Fq%3Ddvd%2Bpusheren%2Bfeddersen%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26safe%3Doff%26selm%3D3E52771D.8000507%2540feddersen.dk%26rnum%3D2

Samme link i kort udgave:
http://tinyurl.com/2tuh2

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Emil Rune

Dato : 04-01-04 11:14

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> wrote in message
> [...]
> udvikling, af en tråd i dk.forbruger er han dog holdt op med at
> diskutere kundesager offentligt, hvilket i princippet heller ikke hører

Interessant (og skræmmende!) læsning! Til dem der ikke kender til Dansk
Hjemmebioforum (www.dahf.dk) kan jeg kun anbefale i kigger forbi siden under
"Forhandlere". Her bliver Dvddpusheren også diskuteret intenst i disse
dage....

Hilsen Emil

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 05-01-04 02:26

"Emil Rune" <noreply@notpossible.na> skrev i en meddelelse

> [...]
under
> "Forhandlere". Her bliver Dvddpusheren også diskuteret intenst i disse

Det lidt paradoksale er at denne hjemmeside prydes af en sponsor-reklame for
netop DVD-pusheren. Kikset...

Fra : Emil Rune

Dato : 05-01-04 10:40

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote in message
> [...]
> under
>
> Det lidt paradoksale er at denne hjemmeside prydes af en sponsor-reklame

Haha, ja....det er sgu ikke så smart ;)

Hilsen Emil

Fra : Kiss my shiny metal ~

Dato : 09-01-04 14:00

> [...]