[GTA VC] Redde smadret savegame?
Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-01-04 22:25

Jeg har fået et RET kedeligt problem med en savefile.

Når jeg loader den kører den fint op, jeg kan både køre, skyde, flyve
osv. Men hvis jeg kører gennem en unique stunt (som f.eks. trappen ved
AmuNation) hvor kameravinklen skifter, så skifter den ikke tilbage igen
og alting foregår i slowmotion.
Det vil sige jeg kan stadig køre frem og tilbage, gå ud og ind af bilen
og skyde/slå på folk.
Men jeg kan ikke tage en ny bil og kameraet låser fast på den bil/MC jeg
ankom i. Også selvom den springer i luften.

Jeg har været forbi Take 2's supportsider men der er kun grafikpatchen
at hente. Ingen savegame-fixes eller andet i den stil.

Jeg er RET sikker på det er det savegame der giver bøvlet. Tager jeg en
ældre kopi virker det hele fint. Men der er en million hidden packages,
rampages m.m. til forskel så jeg vil jo egentlig gerne have liv i den nyere.

Nogen der kender en eller anden fiks utility der kan tjekke for fejl i
en savefile?