Min kat er syg :(
Fra : ?ki

Dato : 03-01-04 21:01

Hej! Jeg tror min kat er syg :(

Den plejer kun at mjave når den har brug for noget, så som mad og
drikke.

Men nu mjaver den konstant og ligger på alle fire, med røven højt oppe
og mjaver meget, som om at den har smerte. Halen har hun nede og
virker meget stiv. Og da hun går, er hun ikke oprejst.

Jeg ved at den er syg, men jeg ved ikke hvad er galt. Den er 8 måneder
gammel.

Kan nogen hjælpe mig? ASAP

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 03-01-04 21:08

?ki <akihh@hotmail.com> wrote:
> [...]
> virker meget stiv. Og da hun går, er hun ikke oprejst.
>
> Jeg ved at den er syg, men jeg ved ikke hvad er galt. Den er 8 måneder

Ja, en hankat.
Din hunkat er i løbetid.

M.v.h
Niels

Fra : zasha

Dato : 04-01-04 11:04

*LOL*

--
Hilsen Heidi

http://chocolade.dk

<klip> >

Fra : Ragna

Dato : 03-01-04 21:13

Mener du spørgsmålet seriøst?
Hvis din hunkat ikke er steriliseret, er den åbenlyse forklaring, at hun er
kommet i løbetid.
Pas på, at hun ikke slipper ud, for i så fald vil der snart være killinger
på vej, hvilket hun er alt for ung til.
Hvis min formodning er rigtig, vil jeg anbefale dig at få hende
steriliseret, når løbetiden er overstået, for ellers vil hun komme i løbetid
igen og igen - og blive mere og mere frustreret.

--
Venlig hilsen, Ragna.

Fra : Helle

Dato : 03-01-04 21:24

> Jeg ved at den er syg, men jeg ved ikke hvad er galt. Den er 8 måneder
> gammel.

Øh hvorfor tager du ikke til dyrlægen hvis du ved katten er syg?? de må da
kunne se hvad der er galt. I øvrigt tror jeg også din kat er i løbetid.

Mvh Helle

Fra : Winther

Dato : 04-01-04 00:40

"?ki" <akihh@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> virker meget stiv. Og da hun går, er hun ikke oprejst.
>
> Jeg ved at den er syg, men jeg ved ikke hvad er galt. Den er 8 måneder

Enten er din kat i løbetid, eller også er du en troll....

Vh. Winther

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-01-04 00:50

On Sun, 4 Jan 2004 00:40:10 +0100, "Winther"
<Falk-Petersen@sletget2netadsl.dk> wrote:

>Enten er din kat i løbetid, eller også er du en troll....
>
>Vh. Winther

Hvis nu man aldrig har oplevet en kat i løbetid, så ved man jo ikke
hvordan de ser ud og opføre sig. Andet end det man kan læse sig til
selvgølgelig, men det er ikke altid det stemmer overens med
virkeligheden Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg da også tro at
mine tøser havde helt vilde smerter et sted når de er i løb.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk