Findsr der "sende formular"
Fra : Mr.Nybegynder

Dato : 03-01-04 20:47

Hej

Finder der noget html code eller script som så danner nogle felter til
f.eks:

Navn:
Email:
Hjemmeside:
Tekst Beksed:

Altså hvor du så kan taste dit navn, email adresse, evt. hjemmeside adresse
og så skrive en besked.

Så skal der være en "send" knap.

Meningen er så, at dette bliver sendt til min email adresse.

Jeg mangler nemlig sådan en funktion, så jeg kan have en sådan side som
kommer frem, når brugerne i min menu klikker på emnet "Kontakt".

Funktionen kan godt laves i Frontpage, men det kan jeg ikke bruge, da denne
funktion kræver at der er Frontpage Extensions hos webhotellet.

Hilsen

Mr.Nybegynder.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-04 22:04

"Mr.Nybegynder" <123456@hotmail.com> skrev :

>Altså hvor du så kan taste dit navn, email adresse, evt. hjemmeside adresse
>og så skrive en besked.

Der, hvor du har din hjememside liggende har sikkert et sådant
script liggende, det plejer de.

Kig efter formmail.
--
Knud

Fra : amtrup

Dato : 04-01-04 12:39

Mr.Nybegynder wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hej
>
> Finder der noget html code eller script som så danner nogle felter til
> [...]
Prøv dette link, jeg har selv bygget videre på dette link således at den kunne
bruges til at indsende resultater på.
(http://www.hjemmesideskolen.dk/html/formular.asp)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne