Problemer med netværksindstillinger ?
Fra : Kenneth

Dato : 03-01-04 20:32

Her de sidste par dage er min msn begyndt at hoppe af/på hele tiden..
Jeg har lige opdaget at inde i mine netværksindstillinger at der er kommet
internetgateway icon som er aktivt når jeg klikker på det kan jeg se at den
gateway den har lavet hopper til og fra , jeg har prøvet at deaktiver den
men det kan jeg ikke :( De tjenster som er aktive i den gateway hedder
msmsgs.
jeg har ikke lavet nogle gateway på noget tidspukt,så hvorfor er den der
pludselig ?

Håber nogle har en ide til hvordan jeg får det væk ?

Min router er en DI 604, kører win xp og har 3 maskiner + en bærbar med
trådløstnetværk på

Mvh

Kenneth

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 04-01-04 01:42

Kenneth wrote:
> [...]
>
> Håber nogle har en ide til hvordan jeg får det væk ?
>
> Min router er en DI 604, kører win xp og har 3 maskiner + en bærbar med

Arghhhh! UPnP...

Slå UPnP fra i routeren.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Kenneth

Dato : 04-01-04 10:02

ok .... :) men hvad betyder det lige ? for´jeg kan ikke finde noget der lige
hedder UPnP

Fra : Kenneth

Dato : 04-01-04 10:03

Opps .....fandt det og det er slået fra nu :)
håber det hjælper mig så :)
men på forhånd tak