Skærme
Fijala 3554
Samtron 1600 x 1200
Fra : Jane :o)

Dato : 03-01-04 18:36

Følgende skærm sælges.

Samtron 75G

1600 x 1200 i opløsning.

Ret god skærm egentlig.

Kun meget lidt brugt, men min datter skal have en fladskærm, så vi vil sælge
denne.

Hvad kan den indbringe?

Jeg er i tvivl om det er en 17" eller 19" - hvordan finder jeg ud af det?

Lad nu være med at overfalde mig, fordi jeg er lidt dum..

Mvh Jane

--
"Stor digter, stor tandpine ­ lille digter, lille tandpine" - HC Andersen
www.janemark.dk

Fra : ea

Dato : 03-01-04 23:00

>Følgende skærm sælges.

brug dk.marked.privat.edb til at sætte ting til salg.

>Samtron 75G
>
>1600 x 1200 i opløsning.

Det ser ud som om dens max. er 1280x1024 - 1600x1200 bliver
alligevel alt for småt for en 17"

> [...]
>denne.

>Jeg er i tvivl om det er en 17" eller 19" - hvordan finder jeg ud af det?

søg på Google - den er en 17"

>Hvad kan den indbringe?

omkring 500 kroner, vil jeg tro.

Fra : Jane :o)

Dato : 04-01-04 00:17

> brug dk.marked.privat.edb til at sætte ting til salg.

ok...

> Det ser ud som om dens max. er 1280x1024 - 1600x1200 bliver
> alligevel alt for småt for en 17"

Jeg har lige prøvet at sætte den på 1600 x 1200 32 BIT - det ser ok ud - som
du nævner, dog lidt småt...

> søg på Google - den er en 17"

Ja - har fundet ud af det....

> omkring 500 kroner, vil jeg tro.