MOHAA Breakthru
Fra : Ivan Nielsen

Dato : 03-01-04 17:33

Jeg er kommet til et hus hvor jeg skal slå et kampvogns angreb
tilbage, det går bare ikke hvad gør jeg.

Ivan

Fra : Simon Demuth

Dato : 03-01-04 17:53

Tjaa hvis du er der hvor jeg tror du er så skal du have fat i en slags
morter for at uskadeliggøre dem, brug dit kompas for at finde dem. Du kan se
om deu er på den rigtige etage ved de røde pile som enten peger op eller
ned.
<Simon

Fra : Mads

Dato : 03-01-04 19:28

"Simon Demuth" <demuth27@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
se
> om deu er på den rigtige etage ved de røde pile som enten peger op eller

Jeps, hvis du har flere probs. så skriv hvad det er, tror også godt jeg ved
hvor du er, hvade selv en del probs. med den bane

Elles en cool udvidelse !!

Hilsen -=MF=-
www.rocknation.dk

Fra : Kim

Dato : 03-01-04 21:28

"Mads" <sletmf@rocknation.dk> skrev
> Jeps, hvis du har flere probs. så skriv hvad det er, tror også godt jeg
ved
> hvor du er, hvade selv en del probs. med den bane

Fortæl Fortæl....

Vi er flere her der har problemer med denne bane.
Banen hedder: Sicily - Gela - Tank Assault
"Kim" <no@spam.dk> skrev i en
meddelelse news:xWFDb.4977$9D2.2400@news.get2net.dk...

Enig :)

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 03-01-04 21:31

"Mads" <sletmf@rocknation.dk> skrev
> Jeps, hvis du har flere probs. så skriv hvad det er, tror også godt jeg
ved
> hvor du er, hvade selv en del probs. med den bane

Eller her i dk.spil.computer.first-person-shooter
:

Mvh Kim kiosanFJERN@DETTEkabelnettet.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-01-04 22:36

Brug evt. cheat i stedet for.
Skriv følgende i genvejen til spillet
E:\MOHAA\MOHAA\moh_Breakthrough.exe +set cheats 1 +set ui_console 1 +set
thereisnomonkey 1

Når i står i spillet kan i trykke på tasten
½ så åbner konsollen sig.
Der skriver I
map e3l1
og trykker enter, så hopper I frem til 3. mission level 1. Det er vist
første bane efter de skide tanks.
I breakthrough findes følgende baner
E1L1 til E1L4
E2L1 til E2L3
E3L1 til E3L4

Søg evt. i google efter flere cheats - der er en masse.
Please undlad at fortælle mig noget om, at man ikke snyder og hvad ved jeg.
De pgl. sidder fast og fortjener vel at komme videre. Vi er jo ikke lige
dygtige alle sammen

Kurt