mouse roll over i FP2003
Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 03-01-04 14:33

Jeg vil gerne vide, hvordan man får fremhævet en tekst, når musen bevæger
sig henover den - i FP 2003 - nogen, der har fundet den pågældende feature?

--
ahw

Fra : pdf

Dato : 03-01-04 16:12

Hej

Er det dette du søger.

Egenskaber for side - avanceret - formater overgang
Husk flueben i aktiver overgangseffekter for hyperlinks

Med venlig hilsen

Allan

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 03-01-04 18:26

Sådan noget lignende, tak - men jeg kunnu nu godt tænke mig om man kunne
sætte en tekst op sådan at selve teksten blev fremhævet og ikke kun et link.

--
ahw

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-01-04 00:53

Du kan bruge samme CSS. Bare på <p> elementet i stedet for <a>.
Hvis det kun skal være en del af en paragraf må du bruge <span>.

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 04-01-04 12:31

takker - og konstaterer herved at man ikke kan benytte en automatisk
funktion i FP2003 på dette som man kan på de forskellige links - det er rart
at man ikke skal lede efter den mulighed længere.

--
ahw