Mortens katte bare min mening.
Fra : Kim Bengtsson

Dato : 03-01-04 13:38

Hej

Set i bakspejlet var jeg måske lidt hård ved falster kattehjem. De har
det da sikkert ikke for pengenes skyld. Men jeg mener også til hver en
tid at når der byder sig en chance med et nyt hjem til kattene så skal
der gøres noget. Så er det skisme bare ærgeligt at man måske skal bøje
reglerne en smule. For kattene´s skyld kunne det nok gå.

Forøvrigt mener jeg til en hver tid at kattene har et bedre liv som
mussefangere på en gård. Nogen mener åbenbart at det er mere naturligt
at kattene sidder i et bur og venter på at der MÅSKE kommer nogle der
kan give dem et godt hjem.

Jeg har selv prøvet at komme af med mine katte da jeg stod i en håbløs
situation. Jeg havde 1 "seriøs" henvendelse på ca et halvt år, det
fortæller vel hvor svært det er at komme af med voksne katte.

Håber da for kattene´s skyld at de ikke skal vente for længe på en ny
familie.

Med venlig hilsen
Kim Bengtsson
- Tøm kattebakken ved privat svar