Er der andre der bliver røvrendt af DVDpus~
Fra : Anders Petersen

Dato : 03-01-04 13:31

Da jeg sad i onsdags og kiggede på krateret i mine konoudtog på netbank,
opdagede jeg at DVDpusheren.dk havde trukket mig for et beløb d. 30/12,
selvom jeg ikke havde handlet hos dem i månedsvis.

Det fandt jeg højst besynderligt, og jeg skrev derfor til dem. Følgende svar
fik jeg tilbage:

"Det er en fejl lavet på en gammel dankorttransaktion da vi var ved at
slette dem under status mellem jul og nytår og desværre er vi ved en fejl
kommet til at hæve mellem 50 og 100 stk. Vi beklager og vil selvfølgelig
refundere det relevante beløb hvis du lige mailer tilbage med dit konto +
reg nr, samt det transaktionsnr der fremgår på din udskrift - vi beklager
fejlen.
M.V.H. / BEST REGARDS
WWW.DVDPUSHEREN.DK"

Fair nok. En grim brøler, men den kan tilgives. Jeg giver dem mine
kontooplysninger, men får ikke svar tilbage.

I går opdager jeg til gengæld at de gudhjælpemig lige har trukket ENDNU et
beløb fra min konto der ikke har det fjerneste med virkeligheden at gøre.

Nu bliver jeg sgu' sur, for min saldo ligger altså lige på grænsen af hvad
min bankrådgiver har lyst til at se, og jeg har altså ikke tålmodighed til
at de ligger og klovner rundt på min bekostning.

Hvis det da er det de gør.

Jeg skriver nemlig til dem med det samme uden at modtage svar - og pludselig
dukker der en besked op på deres site med følgende ord i store typer:

"Vi går væk fra e-mail support (fra kl 14 - 2/1) til tlf. support fra på
mandag, gem derfor venligst evt. henvendelser og ring til det nye nr der
kommer her på siden mandag!"

Nej, hvor belejligt. I trækker bramfrit penge fra folks konti og fjerner
umiddelbart efter enhver mulighed for at komme i kontakt med firmaet. Det
lyder som en fin fidus.

Ingen varsel. Ingen af deres kunder har fået besked om dette via e-mail og
det lugter for mig meget langt væk af et firma på vej nedenom og hjem at de
ikke vil offentliggøre telefonnummeret endnu.

Er der andre herinde som har handlet der og som har fået trukket sære beløb
fra deres konti på det sidste?

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-04 13:34

Læs nu lige et par poster tilbage...

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Anders Petersen

Dato : 03-01-04 14:12

Jesper Winding wrote:
> Læs nu lige et par poster tilbage...

Nu har jeg ledt længe og jeg kan simpelthen ikke spotte den, Jesper.
Jeg tror min newsserver har ædt den.

Jeg beklager hvis det har været diskuteret før. Hvad var konklusionen?

- Anders P.

Fra : Intet Navn

Dato : 03-01-04 13:49

"Anders Petersen" <sanatoria@hotmail.com> wrote in message

> Da jeg sad i onsdags og kiggede på krateret i mine konoudtog på netbank,
> opdagede jeg at DVDpusheren.dk havde trukket mig for et beløb d. 30/12,
> selvom jeg ikke havde handlet hos dem i månedsvis.

Frem for at du har debatten med DVDpusheren, så kan du bede din bank om at
annulere betalingen, da du jo ikke kender noget til det køb den skulle
dække. På den måde bliver det banken der skal trække pengene hjem fra
firmaet og de er ikke nær så flinke/tålmodige med al den 'tryllesnak'..!

/Claus

Fra : Jess Møller

Dato : 03-01-04 13:57

"Anders Petersen" <sanatoria@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der andre herinde som har handlet der og som har fået trukket sære
beløb
> fra deres konti på det sidste?

Prøv at kigge i dk.forbruger

Har selv en sag kørende!

Jess Møller

Fra : Anders Petersen

Dato : 03-01-04 14:17

Jess Møller wrote:

> Prøv at kigge i dk.forbruger
>
> Har selv en sag kørende!

På vej.
Tak, Jess.

- Anders P.

Fra : zcully

Dato : 03-01-04 15:52

> [...]
> ikke vil offentliggøre telefonnummeret endnu.
>
> Er der andre herinde som har handlet der og som har fået trukket sære

He he måske vi skulle lave en dk.kultur.dvdpusheren gruppe

/Zcully

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 03-01-04 19:30

Har aldrig handlet med dvdpusheren (mest pga. DKF's konstante advarsler),
men:

Hvad er reelt forbruger-mulighederne for at få lukket firmaet?

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 04-01-04 15:30

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev:

> Har aldrig handlet med dvdpusheren (mest pga. DKF's konstante
> advarsler), men:
>
> Hvad er reelt forbruger-mulighederne for at få lukket firmaet?

At lade være med at handle der.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Per Moreau

Dato : 04-01-04 15:37

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> wrote in

> At lade være med at handle der.

Underligt er det også at der overhovedet ikke er en eneste her
i gruppen endu der har anmeldt den lodne bix for bedrageri.
Det havde jeg gjordt forlængst hvis jeg var blevet snydt af den
fusker forretning.

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 03-01-04 23:47

Hej Anders og alle tidligere DVD Pusher kunder.

Du er blot en lille sild i en meget stor tønde af utilfredse kunder, der har
handlet hos DVD Pusheren. Tilgiv mig billedsproget
Prøv at søg på indlæg omkring DVD Pusheren, og du vil møde et hav af klager,
men folk skal åbenbart mærke det på egen pengepung, før de stopper med at
handle hos DVD Pusheren.
Ideologisk set burde alle der har læst disse indlæg øjeblikkeligt stoppe med
at handle hos DVD Pusheren, da det i et større perspektiv går ud over os
alle sammen, at en mand som DVD Pusheren slipper sted med sit
svindelforetagende - Pusheren er allerede godt i gang med at ekspandere sit
imperium i form af en ny butik med det geniale navn: www.spilpusheren.dk. Nu
er det ikke bare os filmkunder, der får at føle, men også godtroende gamere
Det næste bliver måske pcpusheren.dk - for mine uskyldige øjne kan jeg
allerede se overskriften: "Hjælp PC Pusheren har trukket 2x4500 kr. for et
grafikkort, som jeg aldrig har modtaget", hvilket måske bliver konsekvensen,
hvis vi ikke står sammen og boykotter DVD Pusheren.

PS:
Jeg har skrevet en e-mail til forbrugerprogrammet kontant, hvis andre følger
mit eksempel, kan det være, at de mange sager med DVD Pusheren bliver taget
op i programmet. Det ville være fedt.

Mvh.
Martin Trier Lund

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-01-04 00:00

"Martin Trier Lund" <trierlund@FJERN_DISSE_BOGSTAVERstofanet.dk> writes:

> Prøv at søg på indlæg omkring DVD Pusheren, og du vil møde et hav af klager,
> men folk skal åbenbart mærke det på egen pengepung, før de stopper med at
> handle hos DVD Pusheren.

Jeg har en formodning om, at folk finder DVDpusheren via
dvdpriser.dk. Jeg vil derfor anbefale enhver, der har haft grimme
oplevelser med det møgfirma at gå ind og markere det i
kvalitetsvurderingen på det site.

Personligt vælger jeg aldrig den billigste, hvis den næstbilligste har
en meget bedre rating.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 04-01-04 01:05

Enig.
Jeg følger samme princip. Jeg kan se at DVD Pusheren kun har 1 stjerne ud af
5 baseret på 76 anmeldelser på www.dvdpriser.dk. Jeg kunne aldrig finde på
at handle hos en forhandler med kun 1 stjerne. Håber at alle andre tænker på
samme måde

Mvh
Martin

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m2lloor62g.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 04-01-04 13:06

Martin Trier Lund wrote:
> Pusheren er allerede godt i gang med at
> ekspandere sit imperium i form af en ny butik med det geniale navn:
> www.spilpusheren.dk. Nu er det ikke bare os filmkunder, der får at
> føle, men også godtroende gamere

Blot lige en lille sidekommentar: Den side ser ud som om, den ikke har været
opdateret længe! Rimelig træls at lægge en ordre der, hvis det er en side,
han ikke længere bruger. Når Enter the Matrix kan stå som et nyt spil, ja,
så er der vist noget galt.

Jeg håber, du får held til at få tingene bragt i orden. Jeg er ked af, at
folk har haft så mange problemer med Pusheren, når jeg aldrig selv har
oplevet noget, men det lugter lidt af snyd, og derfor skal Pusheren stoppes,
hvis det er det, der er tilfældet. Jeg tror i hvert fald, at jeg vil afholde
mig fra at lægge flere ordrer der, det ser jo ud som om det er at gamble
unødigt.

> Mvh.
> Martin Trier Lund

Mvh
Mads

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 03-01-04 23:55

> Da jeg sad i onsdags og kiggede på krateret i mine konoudtog på netbank,
> opdagede jeg at DVDpusheren.dk havde trukket mig for et beløb d. 30/12,
> selvom jeg ikke havde handlet hos dem i månedsvis.

Med alt det grimme man efterhånden har hørt om DVDpusheren, fristes man jo
desvære til at tro at det er noget de har gjort med vilje.

> [...]
> reg nr, samt det transaktionsnr der fremgår på din udskrift - vi beklager

For nogle år tilbage arbejdede jeg med at udvikle noget online dankort
betaling til en hjemmeside. Der fik vi en masse papir med regler og sådan
noget for hvordan det virker.
Jeg er ret sikker på at der var en regel der sagde at penge skulle være
hævet senest 14 dage efter at kunden havde bestilt varen.(Jeg er er dog ikke
100% sikker, da det jo vil give problemer med restpartier og lign.)
Men ihvertfald var BPS-systemmet opbygget sådan at det var umuligt at hæve
mere end det beløb kunden oprindeligt aksepterede.
Så med mindre man direkte fusker, kan jeg slet ikke se hvordan ovenstående
kan lade sig gøre!

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Jess Møller

Dato : 05-01-04 00:47

Hej!

Kan se at de igen har trukket flere penge nu (5/1-04)er vi oppe på 1806 kr.
Så heller check igen!

Jess Møller

Fra : cairo

Dato : 13-01-04 16:13