Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
NYT DANSK FOTOFORUM
Fra : Søren Højberg

Dato : 03-01-04 12:44

Hej alle..
Har I set det nye Danske foto-forum.. ? Fedt ikke. ?
http://imagerating.dk/photomania.asp

/Søren

Fra : Kenneth Østerlund

Dato : 03-01-04 19:30

side ? .... er det søren der er trykker?? så hej med dig herinde

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-01-04 00:45

"Hr.Erligt" skrev:

> Hej alle..
> Har I set det nye Danske foto-forum.. ? Fedt ikke. ?
> http://imagerating.dk/photomania.asp

Ja nu findes der 4 dansk foto-websites...!

www.fotokritik.dk
www.fotofoto.dk
www.imagerating.dk
www.foto-basen.dk

- de tre sidstnævnte er miniudgaver af den førstnævnte, og det
er det samme begrænsede udvalg af billeder, som de samme autorer
udstiller på alle fire sites...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Klaus Madsen

Dato : 04-01-04 01:26

> Ja nu findes der 4 dansk foto-websites...!
>
> www.fotokritik.dk
> www.fotofoto.dk
> www.imagerating.dk
> www.foto-basen.dk

Nu har jeg hørt om www.imagerating.dk flere gange, men jeg får at vide siden
ikke kan vises,
og jeg har prøvet flere dage i træk ??? Er der nogen der har en forklaring
på hvorfor der er enkelte
hjemmesider jeg ikke kan se. En af dem er din Niels???

Mvh. Klaus

Fra : Bent M

Dato : 04-01-04 10:43

> [...]
> ikke kan vises,
> og jeg har prøvet flere dage i træk ??? Er der nogen der har en forklaring

Hej.
Den virker upåklageligt her, har lige kl 10:45 været inde og prøve
om det kunne åbnes og var ok.

Mvh Bent M

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-01-04 10:52

Klaus Madsen wrote:

> Er der nogen der har en forklaring
> på hvorfor der er enkelte
> hjemmesider jeg ikke kan se. En af dem er din Niels???

Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.software.browser

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : fotomind

Dato : 15-01-04 11:38

"Klaus Madsen" skrev d. 04-01-04 01:26 dette indlæg :

> [...]
forklaring
> på hvorfor der er enkelte
> hjemmesider jeg ikke kan se. En af dem er din Niels???

Hvorfor i alverden er foto-basen og Imagerating dog mini udgaver af
fotokritik? Imagerating er da radikalt anderledes end fotokritik og
foto-basen har da de samme plus flere funktionaliteter som fotokritik.

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Corell

Dato : 04-01-04 12:25

Søren Højberg wrote:
> Hej alle..
> Har I set det nye Danske foto-forum.. ? Fedt ikke. ?
> http://imagerating.dk/photomania.asp

Alene karakter-systemet gør at jeg vil vælge det fra.

Jeg mener, når et billed der får karakter 1 10 gange placeres højere end
et billed der får karakteren 4 2 gange, taler vel for sig selv.

--
Don't waste space

Fra : Lars Varming

Dato : 04-01-04 12:55

Det ændrer jo ikke på, at der er nogle gode billeder derinde...

Fra : Thomas Corell

Dato : 04-01-04 13:09

Lars Varming wrote:

> Det ændrer jo ikke på, at der er nogle gode billeder derinde...

1. det er jo ikke formålet med sitet (at samle gode billeder), som jeg
læser det
2. størsteparten af billederne findes allerede på andre sites

P.S. http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
Don't waste space

Fra : torjac

Dato : 25-01-04 11:09

"Lars Varming" skrev d. 04-01-04 12:55 dette indlæg :
> Det ændrer jo ikke på, at der er nogle gode billeder derinde...
>

> "Thomas Corell" <nospamplease@corell.dk> wrote in message

> Point bliver vuderet på flerer måder på imagerating.dk, da en af
dem er gennemsnit af point, holder din anskuelse ikke, resultatet
bliver så 1 og 8.

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Corell

Dato : 28-01-04 14:23

torjac wrote:

> end
>>
> Point bliver vuderet på flerer måder på imagerating.dk, da en af
> dem er gennemsnit af point, holder din anskuelse ikke, resultatet
> bliver så 1 og 8.

Prøv at åbn startsiden http://www.imagerating.dk/

Lige nu er der billeder, som har 54, 44 og 38,6 point.

Dem på top-10 listen har fra 41,6 til 62 point.

Er det mellem 1 og 8 ?

--
Don't waste space

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-01-04 14:19

Thomas Corell wrote:

> Alene karakter-systemet gør at jeg vil vælge det fra.

Tja - jeg har aldrig helt forstået den slags, og jeg kan heller
ikke forstå, at man kan lave en fotokonkurrence, for det er jo
subjektivt om man ka' li' et givent billede...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen