Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problemer med HP Photosmart 935 ??
Fra : Jan Andreasen

Dato : 03-01-04 11:30

Hej.
Kan det passe, at mit HP Photosmart 935 kun kan tage omkring 15 billeder (5
MPixel + den bedste kvalitet) på fuldopladet batterier??

Hvordan kan det være, at når jeg har taget nogle billeder i ovennævnte
kvalitet, at når jeg så uploader dem til f.eks. Bilkas hjemmeside til
fremkaldelse, skriver de, at det kun er i 276x369 ?? Har det noget med at
gøre, at man kan ændre i pixel/tomme, når man er inde at redigere i
størrelsen??

På forhånd tak. Jan Andreasen

Fra : Peter Schrøder

Dato : 03-01-04 14:08

"Jan Andreasen"skrev
> Kan det passe, at mit HP Photosmart 935 kun kan tage omkring 15
billeder (5
> MPixel + den bedste kvalitet) på fuldopladet batterier??

I følge DPReview er den ikke så tosset:
http://www.dpreview.com/reviews/hp935/page8.asp
Prøv at rense kontaktflader på batterier og i kamera.
Dårlig forbindelse er årsag til 90% af alle batteriproblemer.

> [...]
at
> gøre, at man kan ændre i pixel/tomme, når man er inde at redigere i

Hvis du vil ha' en 10x15 kopi i bedste kvalitet (300dpi)
skal du uploade en fil i ca. 1800 x 1200 pixels.
Den burde ikke ændre sig undervejs.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
Replace AT with @ to reply

Fra : Pedersen

Dato : 04-01-04 17:49

Har selv et HP 935. Min erfaring er, at det vigtigt at slukke lcd skærmen
når billedet er taget/godkendt. Dette forlænger
batteritiden væsentligt. Hvis Næste billede ikke skal tages indenfor 5 min.
bør kameraet slukkes. Jeg bruger 1800 mah
batterier men vil prøve at investere i nogle kraftigere. Dette kan vel kun
gøre levetiden længere.

Som et forsøg indstillede jeg kameraet til 5 MP og og bedste kvalitet.
Blitz blev brugt hver gang. Ved at slukke skærmen efter at billedet var
taget og ind i mellem holde pause i nogle minutter, kunne jeg tage ca 95
billeder inden batterierne løb tør.

mvh
Leif Pedersen