Delta force Black hawk down hjælp
Fra : Brizz

Dato : 03-01-04 00:06

Når jeg spiller på nova world serveren og spillet er slut. fx tiden er
færdig. kan det så passe at man bliver nødt til at 2quitte2 spillet. gå helt
ud i listen over spil og finde det spil igen for at være med eller kan man
gøre noget andet?
Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : NUXX

Dato : 07-01-04 14:37

På min virker det fint med at man kommer videre til næste bane. ER du sikker
på du venter længe nok. Når banerne skal overføres kan der godt gå et par
minutter...

/Mads

Fra : Brizz

Dato : 08-01-04 00:30

> På min virker det fint med at man kommer videre til næste bane. ER du
sikker
> på du venter længe nok. Når banerne skal overføres kan der godt gå et par
> minutter...

En dag jeg sad og blev koncentreret om noget der lå ved siden af da spillet
var slut kom det pludselig...
Men ellers tak

Mvh Brian
---