Bandet Live - hvor købes CD'er?
Fra : Malene

Dato : 02-01-04 19:16

Min kæreste er helt vanvittig Live-fan og jeg vil så gerne finde nogle
speciel-editions singler og lignende til ham. Jeg har fudnet en hel del på
amazon.co.uk, men har hørt i krogene at der findes steder der er billigere.
Nogen der har nogle links med gode erfaringer?

Mvh Malene

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 02-01-04 20:03

In a news:bt4dbk$1svb$2@news.cybercity.dk,
Malene <malene@raptus.dk> typed:
> [...]
> del på amazon.co.uk, men har hørt i krogene at der findes steder der
> er billigere. Nogen der har nogle links med gode erfaringer?

Først og fremmest, fremragende musiksmag.!

Nå men det første sted jeg ville kigge var på cdon.com eller andre
online butikker..
Måske US online butikker har noget..?

Prøv evt. at søge på google, det er da en start.. ;)

God jagt..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Stampe

Dato : 03-01-04 11:35

On Fri, 2 Jan 2004 19:16:08 +0100, "Malene" <malene@raptus.dk> wrote:

> [...]
>amazon.co.uk, men har hørt i krogene at der findes steder der er billigere.
>Nogen der har nogle links med gode erfaringer?

Jeg ved ikke om eil er billigere men det er stedet for samlere.
http://eil.com/shop/artistlist.asp?artistname=live