Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et par spørgsmål
Fra : John Poulsen

Dato : 02-01-04 19:37

Hejsa NG.

Godt nytår til jer alle herfra :).

Jeg har købt en LA-DC58B adapter til min G3'er (foruden et UW- og
POL-filter).

Spørgsmålet i den forbindelse:

Jeg har en original objektivdæksel (tror jeg det hedder) til at beskytte
objektivet med, når jeg bruger G3'eren som den er stardard. Med
adapteren er der pludselig ingen dæksel umiddelbart, så er der sådan en
der passer? Hvor kan jeg i givet fald købe den? Gerne ved en fotopusher
i Aalborg ;).

Pladsproblemer på kortet:

Spørgsmål 2: Jeg har fået tilbudt en lift med en langturschauffør, og
vil selvfølgelig tage nogle billeder i den forbindelse... Men 512 MB
rækker ikke langt, når jeg nu foretrækker RAW-formatet.. Hvad er den
billigste måde at få kortet tømt over på et andet medie under en rejse?
Har godt nok læst tidligere tråde om emnet, men der er måske kommet
nye/billigere metoder?
Eller skal jeg købe f. eks. 1GB Microdrive i Tyskland? Kan måske endda
købe on location...
Så jeg vil gerne have priser og steder - både online og fysiske
adressser er velkomne på den sælger af den vare, du foreslår.

Med venlig hilsen

John

Fra : Morten Bested

Dato : 02-01-04 21:35

Mht. til pladsproblemet, så ville det billigste være at købe en X-drive på
f.eks. 20 eller 40gb. Prøv at søge på www.preissuchmaschine.de for at finde
det billigst. De er ret billige samlignet med den mængde plads man får, i
forhold til CFC.

Fra : John Poulsen

Dato : 02-01-04 21:37

Tak for det - vil søge...