Olivers
Fra : Kate

Dato : 02-01-04 19:03

I har jo i flere omgange nævnt Olivers foder og jeg vil da gerne
overveje om det er en reel mulighed for mig også, men jeg er blevet
meget forsigtig efter to katte i min omgangskreds har fået
urinvejsproblemer af andet end Hill's.
Nu er Randi jo kommet tilbage og hun har erhvervet sig noget viden om
varedeklarationer, så jeg ville bare høre om der er en af jer som
bruger Olivers, der ville sende mig en kopi af sådan en
varedeklaration?
Enten den jeg bruger her eller på kate (snabela) oliwer.dk

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-04 19:19

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> varedeklaration?
> Enten den jeg bruger her eller på kate (snabela) oliwer.dk

Varedeklarationerne er på deres hjemmeside:

http://www.olivers.dk

Tryk på shop, derefter det ønskede foder + læs mere.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Kate

Dato : 02-01-04 19:40

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> wrote in

> Varedeklarationerne er på deres hjemmeside:
>
> http://www.olivers.dk
>
> Tryk på shop, derefter det ønskede foder + læs mere.

Okay, der havde jeg ikke tænkt på at kigge. Tak.

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-04 10:59

> Okay, der havde jeg ikke tænkt på at kigge. Tak.

Nej, jeg kom også lige i tanke om det, fordi vi lige har bestilt foder til
hundene.

Jeg fatter ikke en dyt af varedeklarationer, så når i finder ud af noget,
vil jeg da gerne høre om resultatet ?

Indtil videre er vi godt tilfredse med foderet, men det er mest fordi vores
superkræsne GD gider, at spise det.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Kate

Dato : 03-01-04 12:16

> Jeg fatter ikke en dyt af varedeklarationer, så når i finder ud af
> noget, vil jeg da gerne høre om resultatet ?

Nej, det er også tæt på latin eller russisk for mig

Jeg har mailet med Randi (som kan finde ud af det) og hun skriver at:

"Altså til en alm. kat ville jeg godt turde prøve det, men til din som
i forvejen ligger i risikogruppen ville jeg ikke. Magnesium ligger på
0,1 mg (efter udregningen) Og det er MAX for en sund voksen kat.
Fosfor er en anelse for højden ligger på 0,91 (efter udregning) hvor
max igen til en Sund voksen kat er 0,82."

Jeg har netop understreget Johan, som med sine 13½ år er lidt sart. Han
har for ca. 2 år siden fået konstateret lidt for højt nyretal. Godt nok
lå det i normalområdet sidste år, men jeg er også meget opmærksom på
han diet.
Så havde jeg ikke Johan ville jeg nok godt turde binde an med det, men
det er svært at holde kattene adskilt i så lille en lejlighed som jeg
har.
Denne snak gik på det almindelige voksenfoder. Jeg tror jeg vil forsøge
at kigge på deres seniorfoder bare for at se om jeg kan finde ud af det
selv

Fra : Linda Seistrup

Dato : 03-01-04 09:37

> [...]
>

> Varedeklarationerne er på deres hjemmeside:
>
> http://www.olivers.dk
>
> Tryk på shop, derefter det ønskede foder + læs mere.

Jeg har fodret med Oliver nu i ca. 6 mdr. Jeg kan kun anbefale foderet.
Specielt voksenfoderet er mine katte glade for, det kniber lidt med
killingefoderet. Mine misser har alle en flot blank pels, men ud over
tørkost - som står frit fremme - fodrer jeg med kvalitetsdåsemad og
forskelligt kød 2 gange dagligt.

Når jeg har killinger, bruger jeg Royl Canin's Weaning og Eucanuba's
Kitten samt Specific Dåsemad til killinger.

Håber du kan bruge informationerne.

MVH

Linda

Med venlig hilsen