Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mine "raketbilleder" ;o)
Fra : Thomas H.

Dato : 02-01-04 17:35

Ved godt, at det nok er fotograferet til hudløshed, men her er i så fald
bare lidt flere

www.thhe.dk/Newyear.htm

Mvh., og godt nytår
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Morten Bested

Dato : 02-01-04 17:40

Ligemåde :) Raketter er svære at fotografere, med mindre der er nok af dem.
Hvor er det henne? brugte du stativ? jeg havde meget svært ved at fange
raketterne fra stativet (men jeg fik da et par gode selvom).

Fra : Thomas H.

Dato : 02-01-04 17:43

"Morten Bested" <morten@bested.net> skrev i en meddelelse

> Ligemåde :) Raketter er svære at fotografere, med mindre der er nok af
dem.
> Hvor er det henne?

Albertslund, de sidste, fra 19 og op, er fra et proff-show ved brillesøen

>brugte du stativ?

Ja selvfølgelig

jeg havde meget svært ved at fange
> raketterne fra stativet (men jeg fik da et par gode selvom).

Som sagt, bare der er nok, så går det.

Fra : Alex W

Dato : 02-01-04 19:30

Hej Thomas

Det ser jo godt ud.

Blænde, lukketider samt objektiv, bare for at glæde en nysgerrig?

/Alex W

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 02-01-04 21:21

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:

>Ved godt, at det nok er fotograferet til hudløshed, men her er i så fald
>bare lidt flere
>
>www.thhe.dk/Newyear.htm

Hej Thomas

Mange spændende billeder, men når du ikke selv "tør" at sortere, så vil jeg
komme med _mit_ bud på en ikke sorteret top syv - håber du kan bruge ordene

01, 09, 25: gode billeder, med lidt hårdere beskæring ville de blive flotte.
04: lidt beskæring, bl.a. gadelampen og det er også flot.
10: her er det elledninger der forstyrrer / skal væk - ellers et flot billede.
20: er et af de flotteste, jeg kunne godt finde på at beskære en lille smule.
30: nok det mest specielle af hele serien, men igen lidt beskæring?

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>