Somebody somewhere - Moloko
Fra : Thomas Olsen

Dato : 02-01-04 14:32

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvem det er der synger den mandlige stemme på Molokos "Somebody
somewhere". Lyder lidt som en der er voldsomt tæt på Bowie. Håber der er nogen der kan hjælpe.
På forhånd tak

mvh Thomas

Fra : iddqd

Dato : 02-01-04 15:49

Thomas Olsen wrote:
> Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvem det er der synger den mandlige stemme på Molokos "Somebody
> somewhere". Lyder lidt som en der er voldsomt tæt på Bowie. Håber der er nogen der kan hjælpe.

Det er Mark Brydon

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Herbert Giulio Garon~

Dato : 02-01-04 17:29

Jep! Det er rigtigt, at det er Mark Brydon på "somebody somewhere"! Men
ellers er de fleste af de "dybe" stemmer på Molokos plader lavet med Roisins
egen stemme. Den er bare pitchet ned.. Sjov detalje..

Hygge

Fra : Thomas Olsen

Dato : 03-01-04 13:39

Tak for svarene. Det var også mit umiddelbare gæt, men jeg så der havde været flere personer med
inde over lige netop det nummer, og fandt ikke stemmen så voldsomt genkendelig igen, så jeg kom helt
i tvivl.
Takker igen.

mvh Thomas