Danske billeder
Fra : Kurt Hansen

Dato : 02-01-04 13:55

Faldt lige over denne billeddatabase. Det er meget svingende hvad der
er fra forskellige egne af landet, men prøv....
http://www.danskebilleder.dk/

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-01-04 19:02

Kurt Hansen skrev:

> Faldt lige over denne billeddatabase. Det er meget svingende hvad der
> er fra forskellige egne af landet, men prøv....
> http://www.danskebilleder.dk/

Ja, intentionerne er jo gode nok. Så lad os håbe samlingerne snart vokser
og flere lokalarkiver kommer med. Det trækker noget ud, synes jeg.

Jeg søgte på "bro" og på "slot" i Hele landet. Broer var der ingen af og kun
ét slot. Pauvert!

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : L. Olsen

Dato : 05-01-04 12:07

Ja, intentionerne er gode nok. Men i forhold til de flere hundrede tusinder
billeder der opbevares rundt omkring på lokalarkiverne, er det et meget
lille antal, der kan findes via danskebilleder.dk
En af grundene er at det gebyr, der skal betales for at få billederne med i
billeddatabasen på Danske Billeder, er så stort, at det for de fleste af de
små lokalarkiver er så stor en økonomisk belastning, at de vælger det fra.
Venlig hilsen
L. Olsen

Prøv også at se www.aarhusbilleder.dk