Ulovlig brug af meta?
Fra : Michael Petersen

Dato : 02-01-04 13:53

Ved lidt søgning på nettet fandt jeg et link til billyd ved søgning på
ordret hifi, det viser sig, at de bruger hele www.hifi-import.dk titel inkl.
firma navn i deres title på hjemmesiden, hvor de bare har sat billyd, auto
hifi foran hifi import titel, kan de gøre det uden problemer, eller er der
nogle regler som bliver overtrådt?

kopi titel:
<title>[Billyd, Audio HI-FI, HiFi import, dvd optager/recordere, mp3, cd
afspillere, bilstereo, video, radio tv priser]</title>

Orginal titel:
<TITLE>HiFi import, dvd optager/recordere, mp3, cd afspillere, bilstereo,
video, radio tv priser</TITLE>
--
Med venlig hilsen/Best regards
Michael Petersen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-01-04 15:00

Michael Petersen skrev:

> [...]
>hifi foran hifi import titel, kan de gøre det uden problemer, eller er der

Næppe. Der er ikke nogen af de ord de benytter som nogen har
patent på, og der er ikke noget underligt i at to lister over
relevante ord i den forbindelse er nogenlunde ens.

Men det er da to latterlige titler til en hjemmeside, og det
ødelægger en fornuftig brug af titler. De er formodentlig blevet
klar over at meta-tags med søgeord ikke virker mere, og så prøver
de at gemme dem et andet sted.

Hvad vil de så gøre når søgemaskinerne ikke gider læse titler
mere? Og hvad skal vi andre så gøre?

--
Bertel

Fra : Thomas Dybdahl Ahle

Dato : 02-01-04 17:40

> [...]
>
> Orginal titel:
> <TITLE>HiFi import, dvd optager/recordere, mp3, cd afspillere, bilstereo,

Hvorfor er der 2 titler?

Fra : Bo Dudek

Dato : 02-01-04 22:44

[...]

>Hvorfor er der 2 titler?

læste du, hvad manden skrev? den ene titel var fra et website.. den
anden var fra et andet..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk