Farver på en formular
Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 02-01-04 13:28

Hej.

Jeg har hentet en færdig formular til en såkaldt tagwall. Men den ser lidt
kedelig ud. Hvordan kan jeg sætte nogle farver på den? Hvordan farver jeg de
forskellige tekstfelter og tekstbokse, både de felter hvor man skal skrive
og den boks hvor det færdige resultat vises? Kan jeg evt. indsætte en
baggrund? Hvordan giver jeg "Send" knappen et andet udseende?

Med venlig hilsen Camilla
- der prøver at lære html og css

Fra : pepss

Dato : 02-01-04 14:22

"Camilla W. Pedersen" skrev

måske du kan bruge http://www.html.dk/scripts/css/00005/ til noget!?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 02-01-04 19:34

> måske du kan bruge http://www.html.dk/scripts/css/00005/ til noget!?

Umiddelbart hjælper det mig ikke meget, det ligner slet ikke den formular
jeg sidder med...

MVH

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 02-01-04 19:46