Inger Jensen, - født i Gjedved, Tolstrup s~
Fra : Palle Aase

Dato : 02-01-04 11:51

hej -

Jeg sidder og mangler lidt om Inger Jensen.

hun er født 7. maj, - årstal ukendt, men 1920-1930, født i Gjedved,
Tolstrup sogn.

hun flytter siden til Fyn og bliver gift med Verner Otto Jørgensen Greve fra
Højby - på midtfyn.

så, - hvis nu en sidder og ved noget om Gjedved - og måske husker en
Inger Jensen, - hører jeg meget gerne.

Mvh palle

Fra : Kurt Hansen

Dato : 02-01-04 12:40

Fri, 2 Jan 2004 11:51:21 +0100, skrev Palle Aase:

> [...]
>Tolstrup sogn.
>
>hun flytter siden til Fyn og bliver gift med Verner Otto Jørgensen Greve fra

På Krak findes der en Anders Jørgensen Greve i Odense og en Carsten
Jørgensen Greve i Årup. Kunne det tænkes at være noget familie?

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk

Fra : Palle Aase

Dato : 02-01-04 16:54

Hej Kurt
jeg kender ham Anders Jørgensen Greve i Odense, - han holder 50 års føs'da
i næste måned,
han har ikke noget at gøre med ham i Årup. - Fyn er oversvømmet af "Grever"
MVH palle