Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photoshop-HJÆLP
Fra : Henrik

Dato : 01-01-04 20:20

Hej

Har lagt et billede op i dk.binaer
Skal glatte modellens mave ud (fjerne lidt topmave), men ligemeget hvad jeg
gør, så ser det kunstigt ud i bedste fald og totalt amatøragtigt ud i værste
fald.

Nogen der har opskriften mod små topmaver (den med hård træning og
fedtsugning HAR jeg hørt) ???

Mvh.
Henrik

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 01-01-04 21:38

Jeg prøvede lige på dit foto
Brugte http://www.fotoportal.dk/artikler/healing.aspx til maven.
Det drejer sig jo om at udglatte "højdeforskelle"

Det der "falder ud" til siden skal nok lige skæres væk med standard pæn.

Om modellen blive tilfreds med sugeningen er nok en anden sag. Det er vel
ingen skam at ligne sig selv.
Uden sugning får hun pluspoint her fra for helheden.

Jan

Fra : mek

Dato : 02-01-04 02:41

Har gjordt et hurtigt forsøg med dit billede

Godnat
Mikael

Fra : Mikael

Dato : 02-01-04 02:45

Hej Henrik

Jeg har smidt et hurtigt korrigeret kopi af dit billede op i binaer. Jeg har
også skrevet en beskrivelse.

God fornøjelse

mikael (3000)

Fra : Henrik

Dato : 02-01-04 05:38

Hej Mek og Mikael

Tak for hjælpen. Prøver jeres tips når dagens 12 timer hos pengemanden er
slut.

Mvh.
Henrik

Ps. Ja, det er mange flere billeder
Kig ind hos www.fotokritik.dk under Henrik Schwarz

Fra : Jørgen Lorentsen

Dato : 02-01-04 12:08

Har lagt en blød udgave ud...
God fornøjelse

--
Venlig hilsen Jørgen Lorentsen
www.fotostrip.dk

> [...]
jeg
> gør, så ser det kunstigt ud i bedste fald og totalt amatøragtigt ud i
cut

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 02-01-04 12:49

"Jørgen Lorentsen" <lofo@(fjern)mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Har lagt en blød udgave ud...
> God fornøjelse
Det er blevet meget flot.
Armene er dog lidt "grove" nu i forhold til maven, men det er jo et andet
spørgsmål.

Jan

Fra : Henrik

Dato : 02-01-04 19:07