Pigers orgasmelyd er alm. høflighed
Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-04 16:22

Når pigen har klædt sig pænt på, så roser fyren dette - også selvom han
kunne hae lyst at kritisere.

Når piger indvilliger i erotik, af lyst eller beregning, så vil de ofte opnå
lykkefølelse fordi de er værdsat. Som en kunstner der klappes af, og altid
bliver bekræftet af dette, selvom han ikke er rigtig tilfreds med sin kunst.

Nogle har i deres personlighedsudvikling opnået "betingede reflekser" så
lykkefølelsen er koblet til støn, selvopgejlet ophidselse og konstatering af
at manden er nået klimax.

Nogle vil være glade ved samværet også uden en spontant eller helt eller
delvis skuespillet orgasme.

At gøre sig til dommer over at noget er bedre end andet, er ofte urimeligt.

Tingene skal glide og høflighed i selskabslivet er også et smøremiddel, som
skaber gensidig glæde trods lidt falskhed. Fx hos ekspedienten er ønsker
godt nytår uden at kende kunden.

" It takes all kind of people to make a world."

"Ærlighed varer længst"

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-01-04 00:56

>Når pigen har klædt sig pænt på, så roser fyren dette -

jeg ville ikke se det og hvis man ikke kan se det jamen hvad skal man
så ku sige ?

> også selvom han
>kunne hae lyst at kritisere.

du har sgu faktisk ret er der en ting der er vederstykeligt så er det
en kvinde MED HAT Uhhhhhh det er bare antiklimax....

>Når piger indvilliger i erotik, af lyst eller beregning, så vil de ofte opnå
>lykkefølelse fordi de er værdsat.

Det er der well næppe noget der forhindere ?

> Som en kunstner der klappes af, og altid
>bliver bekræftet af dette, selvom han ikke er rigtig tilfreds med sin kunst.

jeg kender nu en del kunstner ..... jeg vil sige meget er de
utilfredse med med aldrig de priser de for - har fået ...

>Nogle har i deres personlighedsudvikling opnået "betingede reflekser" så
>lykkefølelsen er koblet til støn, selvopgejlet ophidselse og konstatering af
>at manden er nået klimax.

prøver du at få ind imellem linjerne at kvinder ikke har nogen
driftsfølse ???

>Nogle vil være glade ved samværet også uden en spontant eller helt eller
>delvis skuespillet orgasme.

i hvilken række fælge jeg tror da ikke der er mange kvinder der for
orgasme for manden skyld ; det er well bare noget man for hvis man
kan?

>At gøre sig til dommer over at noget er bedre end andet, er ofte urimeligt.

betsemt !!!

>Tingene skal glide og høflighed i selskabslivet er også et smøremiddel, som
>skaber gensidig glæde trods lidt falskhed. Fx hos ekspedienten er ønsker
>godt nytår uden at kende kunden.

ja som de gale irlænder siger en fremmed er ven man endnu ikke har
mødt

>" It takes all kind of people to make a world."
>
>"Ærlighed varer længst"

hvor i består den fraværd ?

--

Mv.
Bo M Mogensen

"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-04 10:40

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> jeg kender nu en del kunstner ..... jeg vil sige meget er de
> utilfredse med med aldrig de priser de for - har fået ...

> prøver du at få ind imellem linjerne at kvinder ikke har nogen
> driftsfølse ???

Man ler mere af chefens vittigheder og kvinder får - ofte - stærkere orgasme
med en fyr der er respekteret.

> i hvilken række fælge jeg tror da ikke der er mange kvinder der for
> orgasme for manden skyld ; det er well bare noget man for hvis man
> kan?

Når man ler af chefens vittigheder så morer man sig faktisk. Men der er
grader af ægthed og ægthed er en stor kvalitet.

Spontanitet er ekisistentialismens budskab - men vi lever ofte i
fortidssamfundets næsegrus underkastelse og rangforskelle

Moral is always the last solution for people, who does not
appreciate beauty.Oscar Wilde

En dyd skal være vores egen opfindelse, vores eget personlige forsvar og
nødvendighed. . Nietzsche

"Bliv fornem, bliv dig selv" er Nietzsches bud, "lær at være din
egen lov." Nietzsche:

Al moral må komme fra hjertets overflod. / All moral must
come from the riches of the heart. Gotthold Ephraim Lessing

Civilization does everything for the mind and favors it entirely at
the expense of the body. Napoleon

Den, som altid viger for andre, ender med ikke at have et eneste princip,
der er hans eget. Æsop

Der er kun én sand moral for hver menneske: men hvert menneske har ikke
den samme sande moral. Bernard Shaw

Du skal blive den, du er. Nietzsche

Kun én hovedregel for al menneskelig samkvem bliver aldrig forældet. Det er
den at handle mod sine medmennesker ud fra et godt hjerte. Emma
Gad

Lige fra starten er vi ulogiske og derfor uretfærdige væsener. Nietzsche

Man skal ikke nyde hvor man ikke giver noget at nyde. Og man skal ikke ville
nyde Nietzsche

To be natural means to dare to be as immoral as Nature is.Nietzsche

Vi skal kunne stå over moralen: og ikke blot stå med ængstelig stivhed som
en, der hvert øjeblik frygter for at glide ud og falde, men også svæve og
lege over den. Nietzsche

Moralen er en lemlæstelse af mennesket, en skæren bort af lidenskaber og
drifter. Men ve os, hvis de dekadentes syge lidenskaber, deres "vilde hunde"
slippes løs! Kun de stærke og sunde kan være deres egen lov
Nietzsche.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-01-04 20:39

>Man ler mere af chefens vittigheder og kvinder får - ofte - stærkere orgasme

med fare for at lyde urigmelig så er det well ikke noget du har en
eller_anden form for dokumentasion på ... eller kender du nogen der
har den på den måde ??

for mit eget vedkomne kan jeg kun sige at .... det tidspunkt hvor jeg
fik mest fisse på og det var ikke dårlig fisse .. der var jeg på den
laveste kontant hjælp i landet og ellers ernærede jeg mig som små
kriminel !!!!

>med en fyr der er respekteret.

af hvem ???

jeg tror simpelthen ikke på den der det er " samfundets skykd " det
går mig så skidt og folk er på den ene eller anden måde fordi der er
noget uden for os der er stærker ind det der er inden i os -
selvføligt er det ikke ubetydeligt men det er ikke gjort af noget der
er varrigt - de her kvinder der falder for mænd med penge titler og
pænt tøj for det denne samme 20 minutters åbenbaring og fald som man
for ved at pisse i bukserne for at få varmen !

men næste alle oplever god erotik og kærlighed nogen gange i derres
liv og ikke så få er det beskåret at opleve det i monogam form - netop
der er det jo et strengt neuanceret perosneligt møde af 2 mennesker
der har arbjdet hårdt og lidt meget på at lære hinaden at kende.

--

Mv.
Bo M Mogensen

"Puha badder badder." Ejwind K.
bliver bedre på usnet :
http://rander.dk/UseNet/data/config1.html

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-04 04:45

> [...]
> der er det jo et strengt neuanceret perosneligt møde af 2 mennesker
> der har arbjdet hårdt og lidt meget på at lære hinaden at kende.

GOD EROTIK kan være mange ting, og hænger sammen med så meget

Ser vi bort fra det perfekte børnerige par, tror jeg at noget meget
lykkeskabende kan være to fyre, der forstår hinanden, og bor sammen som
kammerater og nyder samme smag i porno og taler åbent om onani og kærester
og evt onanerer sammen, hvis man tilfældigvis en dag har lyst til det
samtidigt og har samme pornosmag .

Hvis bøsseri skyldes at mænd forstår mænd bedre end to af modsat køn forstår
hinanden, kan det være særlig godt.
Egen erfaring har jeg ikke - man er jo angst for at blive set ned på som
bøsse så det overvejes end ikke i de unge partnersøgende år.

Indføring af penis i nogen kropsåbning er vist pjat, når ikke en pige ønsker
graviditet. Man stimulerer bedst med egen højrehånd og alt andet er
symbolik, der også kan opnås med ord.

Britiske gentlemen i klubben giver hinanden et nik og evt en frase - og et
hurtigt håndtryk er max ved ukendte - sydlændinge der omfavner og kysser, er
da til grin - når ikke der er stærke følelser med i det

Fra : Kim Høegh-Guldberg

Dato : 13-01-04 21:58

Åben dine øjne og lad være at være fordomsfuld.

Efterhånden bliver det bl.a mere og mere almindeligt at se bøsser sammen på
gaden. Og de fleste har da vist lært at acceptere det. Forstå mig ret...Jeg
er hetero til fingerspidserne, men at skrive at man er bange for at blive
set ned på er da noget pjat.
Måske du mangler selvtiilid og skjuler det bag en masse bavl og ligegyldige
citater??

Kim

Fra : GLS

Dato : 06-01-04 13:07

Med fare for at blive spanket voldsomt, vil jeg påstå at Bo Warming har et
godylt problem med sit selvværd, hvis ikke han får opmærksomhed nok, må han
selv sørge for interesse for hans person, kvinders orgasmehyl er vel ikke
værre, om de er ægte eller ej, end mænds sølle praleri med deres evner på et
lagen, mænd der sikkert kun opnår en eller anden form for orgasme med
håndkraft, fordi ingen pige med respekt for sig selv gider høre det pral og
så se fyren fuse af som en lynlineser, næ kvinder og mænd har vist ikke
noget at lade hinanden høre

GLS