Forsvundne undermenuer!
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 01-01-04 12:07

Hej - godt nytår til jer alle!

Min bedagede Performa 6200 har valgt at markere årsskiftet med at droppe
undermenuerne til æble-menuen!
Iht. Apple-memuvalg kontrolpanelet er de ellers valgt 'Til' - men det
ignorerer 'puteren aldeles. Genstart har heller ikke hjulpet.

Nu er det selvfølgelig ikke verdens største katastrofe, men lidt
småirriterende - og 'mystisk' - er det da trods alt.

Så er der andet, der kan forsøges?

Jeg kører MacOS 8.1

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 01-01-04 12:08

On Thu, 1 Jan 2004 12:06:49 +0100, Hans Henrik Hansen wrote:

> Hej - godt nytår til jer alle!

Jo tak og i lige måde!

-klip noget om en mac-

> Så er der andet, der kan forsøges?

Ja - du skulle nok spørge i news:dk.edb.mac

--

/Jesper

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 01-01-04 12:21

Jesper Rasmussen <news1@fuglsang-rasmussen.dk> wrote:

> Jo tak og i lige måde!
>
> -klip noget om en mac-

> Ja - du skulle nok spørge i news:dk.edb.mac

OK - det var lige en lille (nytårs)smutter; har netop brugt nogle
minutter på at undre mig over, at indlægget ikke viste sig i nævnte
gruppe! :)

--
(fjern slet fra mail adr.)
med venlig hilsen