Killinger til salg - nye billeder
Fra : Linda Seistrup

Dato : 01-01-04 10:27

Go'nytårsmorgen til alle

Først ønskes I alle et godt og lykkebringende nytår fra en ny bruger.

Er der ikke nogen her i forum'et der har lyst til at se skønne
burmeserkillinger. Så kig ind på vores hjemmeside, der er opdaterede
billeder fra den 27.12.03

De er salgsklare den 15.2.2004 og sælges naturligvis med stamtavle,
sundhedsattest, vacc. og ormekur.

http://www.meaculpaburmeser.dk

Nytårshilsen

Linda

Med venlig hilsen
Linda Seistrup
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 01-01-04 15:34

Linda Seistrup wrote:
> [...]
>
> Er der ikke nogen her i forum'et der har lyst til at se skønne
> burmeserkillinger. Så kig ind på vores hjemmeside, der er opdaterede

Hej Linda!

Godt nytår og velkommen i kattetosse-gruppen

Her i gruppen vil vi altid MEGET gerne kigge på killinger - hvor er de
bare nuser, og tillykke med dem

Med venlig hilsen
Danielle

Fra : Eva Schmidt

Dato : 01-01-04 16:02

"Danielle Nielsen" <suzieSLET@FJERNwebspeed.dk> skrev i en meddelelse news:bt1b2l$882$1@sunsite.dk...

> Hej Linda!
> Her i gruppen vil vi altid MEGET gerne kigge på killinger - hvor er de
> bare nuser, og tillykke med dem
>
> Med venlig hilsen
> Danielle

Hej Linda

Ja, jeg kan kun holde med, det er altid skønt at kigge på kattebilleder
- og da ikke mindst af så yndige killinger, som dine!

Men, når det så er sagt, så kan jeg fortælle, at min aby, Ferina,
der har fødselsdag om kort tid, ønsker sig en eller anden dims,
der kan sættes i computeren, så jeg ikke kan gå ind og kigge på killingebilleder.
Jeg har siddet og savlet over de små blå damer og nu dine burmesere,
så nu har Ferina fået nok.
Så hvis nogen kender en sådan anordning, så er hun mere
end interesseret, skulle jeg hilse og sige.
Hvordan hun så vil få den installeret, ved jeg ikke,
hun skal ikke vente hjælp fra mig *GG*

mvh Eva

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-01-04 16:31

In article <3ff4363a$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Eva Schmidt
<safeni@paradis.dk> wrote:

> [...]
> end interesseret, skulle jeg hilse og sige.
> Hvordan hun så vil få den installeret, ved jeg ikke,

LOOL!
Onde mor!

Og Linda - også hjertelig velkommen herfra. De er ganske rigtigt
uforskammet dejlige, de små!

Fra : Charlotte

Dato : 01-01-04 15:57

Hej Linda og velkommen

"Linda Seistrup" <lindaseistrupKATTE@BAKKEstofanet.dk> skrev i

> Er der ikke nogen her i forum'et der har lyst til at se skønne
> burmeserkillinger. Så kig ind på vores hjemmeside, der er opdaterede
> billeder fra den 27.12.03

Og Danielle har fuldstændig ret - vi vil SÅ gerne se mislinge-billeder. Der
er meget, meget søde

Velkommen igen - håber du vil synes om at være her, hvor vi deler glæder,
bekymringer, sjove oplevelser og også de triste øjeblikke med hinanden.
Det er jo RET ofte, at "ikke-kattemennesker" ryster totalt uforstående på
hovedet, når vi ellers fortæller om vores katte. Her kan vi være lige så
katte-tossede, som vi nu engang er

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 01-01-04 19:15

"Charlotte" <charlotte@fjerndetteskovkatten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hovedet, når vi ellers fortæller om vores katte. Her kan vi være lige så

Hej
Og velkommen, killingerne ser dejlige ud !
Hilsen Vibeke

Fra : Jan Holm

Dato : 04-01-04 13:43

Linda Seistrup wrote:
> Er der ikke nogen her i forum'et der har lyst til at se skønne
> burmeserkillinger. Så kig ind på vores hjemmeside, der er opdaterede
> billeder fra den 27.12.03

Stort tilykke med dem....har fortalt vores Ivan at han er blevet onkel !!!
Han er nemlig bror til Isadora, som vi også mødte hos Marina da vi
købte ham. Super dejlige katte, held og lykke med de små.

Mvh
Jan Holm