Tekst til "Vi på vej´n igen..
Fra : Per LH

Dato : 01-01-04 02:40

Er der nogen (her) der har den danske tekst til "On the road again"?

Per

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-04 21:11

"Per LH" <no-function@no-good.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen (her) der har den danske tekst til "On the road again"?

Er der lavet andre end den med Jacob & Finn...?

Mvh. Søren

Fra : Per LH

Dato : 03-01-04 23:48

"Søren Rohde"
> Er der lavet andre end den med Jacob & Finn...?

Ved ikke, men det er osse den jeg er ude efter...

Per

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-04 14:27

"Per LH" <no-function@no-good.dk> skrev i en meddelelse

Ja den er svær at finde på nettet da. Så måske man skulle se filmen igen -
det kunne da være skønt.

Jeg kan huske disse strofer - versene er i blandet orden, og helt uden
garanti:

Vi på vejen igen
Vi sku´ lige en tur på vejen igen
Ud og se på hvordan landet ligger hen
Mig og så min kære gamle ven

Vi på vejen igen
Og refrainet lyder om og om igen
Vi på vejen igen

Stopper op gi´r plads, så vi kan gi´den gas
Så bli´r Finn og jeg (mig?) så godt tilpas (oh yeah)

.....håber det kan hjælpe.

Mvh. Søren

Fra : Per LH

Dato : 04-01-04 17:59

- så fik jeg nogle søgeord til google, der fandt den på en en underlig
bagindisk side, så tak for hjælpen, Søren.

Per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-01-04 21:13

Per LH <no-function@no-good.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bt9gac$ksh$1@news.net.uni-c.dk...
> - så fik jeg nogle søgeord til google, der fandt den på en en underlig
> bagindisk side, så tak for hjælpen, Søren.
>
> Per
__________

Altså, nu ved jeg godt at dansktopmusik er meget populært, men altså...
Baginden.

Det havde jeg nu ikke liiiiiiige forestillet mig.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-04 19:35

> - så fik jeg nogle søgeord til google, der fandt den på en en underlig
> bagindisk side, så tak for hjælpen, Søren.

Jamen jeg er da glad for kunne hjælpe - kan du ikke poste et link så jeg kan
se hvor mange linier jeg havde rigtigt....

Mvh. Søren