Abba - Happy New Year ?
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-01-04 00:48

Sad lige og kiggede lidt i mit eget musikkartotek, og kunne ikke se hvilket
år den egenligt er fra, så hvilket år er den fra ?

Godt nytår til alle fra mig

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 01-01-04 02:01

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en meddelelse news:3ff36042$0$27467$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Sad lige og kiggede lidt i mit eget musikkartotek, og kunne ikke se hvilket
> år den egenligt er fra, så hvilket år er den fra ?

> [...]

Den findes på "Super trouper", som udkom i 1980, så jeg vil tro, den er fra dette år!

Godt nytår til dig også!

mvh Eva

Fra : iddqd

Dato : 01-01-04 14:08

Eva Schmidt wrote:
> Den findes på "Super trouper", som udkom i 1980, så jeg vil tro, den er fra dette år!

Muligt, covernoterne angiver også også copyright som 1980 dog synes jeg
teksten antyder sagen blev skrevet i 1979.

"Seems to me now
That the dreams we had before
Are all dead, nothing more
Than confetti on the floor
It's the end of a decade
In another ten years time
Who can say what we'll find
What lies waiting down the line
In the end of eighty-nine..."

Bemærk forresten at der efter sigende snart kommer et nyt album fra
Agnetha Fältskog, vistnok allerede her i januar!

Godt nytår

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : iddqd

Dato : 01-01-04 14:11

iddqd wrote:

> Muligt, covernoterne angiver også også copyright som 1980 dog synes jeg
> teksten antyder sagen blev skrevet i 1979.

Jeg fandt lige lidt info på nettet:

Written by: Benny Andersson & Björn Ulvaeus
Recording began 11th February 1980 at Polar Music Studios, Stockholm

Så indspilningen af sangen er ihvertfald fra 1980

Kilde:

http://www.abbasite.com/music/songofalbum.php?id=72&album=24

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-01-04 17:14

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse
> Written by: Benny Andersson & Björn Ulvaeus
> Recording began 11th February 1980 at Polar Music Studios, Stockholm
>
> Så indspilningen af sangen er ihvertfald fra 1980

Jeg takker for mere uddybning af svaret.
Jeg har selv kun sangen på en opsamling fra 1988, og var klar over at den
ikke var fra det år...
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : -V-

Dato : 01-01-04 17:35

Ivan V. Klattrup wrote:
> Jeg takker for mere uddybning af svaret.
> Jeg har selv kun sangen på en opsamling fra 1988, og var klar over at
> den ikke var fra det år...

Du skulle unde dig selv at købe albummet Super Trouper.

IMO det bedste album, de har lavet, med en stribe fantastiske sange.
'The Winner Takes It All' er i absolut verdensklasse.

-V-

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-01-04 18:19

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> Du skulle unde dig selv at købe albummet Super Trouper.

tjaeh, der er mange albums på ventelisten, men sikkert nok på et eller andet
tidspunkt

> 'The Winner Takes It All' er i absolut verdensklasse.

jeg syntes der er menge andre af deres sange der rangerer højere i min egen
"liste" over dem, det må vel så være oververdensklasse-musik

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-01-04 17:12

"Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk> skrev i en meddelelse
>Den findes på "Super trouper", som udkom i 1980, så jeg vil tro, den er fra
dette år!

Jeg takker for svaret

--
Ivan V. Klattrup