Stats-ildpåsættelsen: Hirtshals-akvariet(E~
Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-03 17:46

Stats-ildpåsættelsen: Hirtshals-akvariet(EB 31dec03)

Leth smed linolieklud i papirkurv og seerstorm gentog , hvad de fleste har
lært i barndommens sløjdundervisning, at disse klude er effektivt
selvantændelses-redskab.

Nordsø-akvariet har næsten intet træ, men op til det store akvarium er
træ-trin som tilskuere står på.

Dette træ linolieredes af de ansatte, som efterlod sjask-linolievåde klude
på træet ad linolie-tønderne på træværket natten over - så ilden brød ud, og
gav varme, så taget faldt ned i akvariet.

Man har straks haft frømænd nede at bjerge de værdifulde hajer, men
kæledyret over alle har man endnu ikke fået fat i, og nu er det nok for
råddent til udstopning

Museet har få for besøgende, men har allerede nu særudstilling om branden og
de næste sæsoner vil der nok komme flere gæster, med den ubetalelige reklame
som branden har givet den kedsommelige "turist-attraktion".

Forsikning betaler, selvom ansatte nok er skyldige.

Forsikringsselskabers indtjening består bl.a. i at skaffe job til
håndværkere

Reparation vil vare to år.

Den tidligere ufremkommelige chef er erstattet af en vag og eftergivende
vietnameser-dansker, som er populær og dygtig, men ikke har megen rygrad

Sandsynligt plot: I kantinen har stærke gemytter nok blevet enige om, at der
er lutter fordele ved sådan ildspåsættelse, og ingen risiko for nogen af de
skyldige danskere. Vi bor jo i Torneroselandet Danmark. Alt går

REDIGER FRIT, ELLER JEG OMSKRIVER

Kanibalen hygger sig i fængslet(EB 31dec03)

Den charmerende tyske kanibal slipper nok billigt, for der er mange
bekræftede historier om at hans internetvenner ønskede at blive spist , men
fortrød i sidse øjeblik - og så blev hjulpet ned af kødkrogen!.

Det bekræfter jo påstanden om, at den spiste ønskede at blive dræbt og
spist - til en vis grad.

I fængslet har han fået smag for kvinder - og giver medierne mange sjove tip
om de rette krydderier, ryger-køds holdbarhed osv. (EB 31dec03)

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-03 18:49

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message news:...
> Stats-ildpåsættelsen: Hirtshals-akvariet(EB 31dec03)
> Forsikringsselskabers indtjening består bl.a. i at skaffe job til
> håndværkere
>

> Reparation vil vare to år.

En ordentlig sammensværgelsesteori er et brainstormings-oplæg. Beviser er
sjældent mulige. Man skal bruge sin intuition og fornemme hvordan samfundet
styres.

Der er megen arbejdsløshed i Hirtshals området. Mon ikke mange af de ansatte
der skabte ildebranden, kender håndværkere, der nu får fastarbejde i et par
år?
---------------------------------
"Jeg blander altid mit eget vand. To dele brint, en del ilt. Jeg har ikke
tillid til nogen. Steven Wright

"Det er utilgiveligt at videnskabsmænd torturerer dyr gennem forsøg. Lad dem
udføre deres eksperimenter på journalister og politikere. Henrik Ibsen

"Naturlove kender ikke til medlidenhed. Robert A. Heinlein

Fra : jabbe\(4000\)

Dato : 01-01-04 12:18

> Forsikringsselskabers indtjening består bl.a. i at skaffe job til
> håndværkere

Siger du at håndværkerne betaler forsikrings selskabet for at få jobbet???

Og hvordan kan det betale sig for forsikringsselskabet når de betaler
håndværkerne for arbejdet??

Er der noget jeg har misset??

--
J@bbe

530L Effectline Akvarie (er stadig i gang med opbygningen, men har nogle
fisk i)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth, Prism E2, Symphony 3.3(drager)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-04 14:31

"jabbe(4000)" <jabbe@get2net.dk> wrote in message

> Siger du at håndværkerne betaler forsikrings selskabet for at få jobbet???
>
> Og hvordan kan det betale sig for forsikringsselskabet når de betaler
> håndværkerne for arbejdet??
>
> Er der noget jeg har misset??

Forsikringsselskaberne skal have et godt ry, så de skal anerkende visse
skader.

Når de gør det, er de aldeles uvillige til at give penge og lade gørdetselv
danskeren genopføre og reparere.

De insisterer så vidt mulig på at egne håndværkere skal have de fine
tarifbetalte job.

Returkommision er ikke noget man kan bevise men noget man kan
sandsynliggøre - i Danmark er det vennetjenester dvs helt ubevisligt.

Godhedsindustrien der primært skal skabe job til bureaukrater, behandlere ,
lærere , men påstår at gode gerninger er hovedsigte, er et godt eksempel.

Taknemmelighed er hjertets hukommelse. Jean Baptiste Massieu

Vi holder mere af dem vi giver til, end af dem der giver til os. La
Rochefouceauld

For intet er vi så taknemlige som for taknemligheden.
Marie von Ebner-Eschenbach

En ven, hvis håb vi ikke kan gavne, vil vi hellere have som
fjende. Nietzsche

Den regering, der er stor nok til at give dig alt, hvad du ønsker,
er stor nok til, at tage det hele fra dig Barry M. Goldwater

Medlidenhed er den syges næstekærlighed. George Bernard Shaw

Medlidenhed Jo mere nobel en sjæl er, desto flere objekter for
medlidenhed har den. Francis Bacon

Den, der lever blandt de gode, lærer at lyve medlidenhed. Men medlidenhed
gør luften tung for alle frie sjæle. Thi de godes dumhed er uundgrundelig.
Nietzsche

For sandheden står over al medlidenhed. Maxim Gorki

Friend . Shared joy, not compassion, makes a friend.Nietzsche

Godmodigheden, venligheden, den hjertelige høflighed er
stedsesprudlende udløb for den uegoistiske trang og har langt mægtigere
bygget med på kulturen end de meget mere berømte udslag af den, som benævnes
medlidenhed, barmhjertighed og opofrelse.

Grusomheden er blevet forfinet til MEDLIDENHED i den grad at man benægter,
at denne har noget med grusomhed at gøre. På samme måde er kønsdriften
blevet forfinet til amour-passion, trællesindet til lydighed, ynkeligheden
til ydmyghed Nietzsche

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-04 03:42

> Stats-ildpåsættelsen: Hirtshals-akvariet(EB 31dec03)
> Forsikringsselskabers indtjening består bl.a. i at skaffe job til
> håndværkere
>
> Reparation vil vare to år.

En sammensværgelsesteori er typisk et brainstormings-oplæg. Beviser er
sjældent mulige. Man skal bruge sin intuition og fornemme, hvordan samfundet
styres.

Der er megen arbejdsløshed i Hirtshals området. Mon ikke mange af de
ansatte, der nok skabte ildebranden, kender håndværkere, der nu får fast
arbejde i et par år?
DIVERSE CITATER med relation til science.