hjælp til GTA 3
Fra : Zeugma

Dato : 31-12-03 16:15

er der en der kunne hjælpe mig lidt på vej i jobbet "Liberator"
det er det første job hos den sidste man hjælper på staunton island....
jeg aner ikke hvad det er man skal ....

nogen der vil hjælpe lidt til???

Fra : Zeugma

Dato : 01-01-04 17:42

"Zeugma" <j.malm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> er der en der kunne hjælpe mig lidt på vej i jobbet "Liberator"
> det er det første job hos den sidste man hjælper på staunton island....
> jeg aner ikke hvad det er man skal ....

ingen der kan hjælpe????

Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-01-04 22:25

Zeugma wrote:

> "Zeugma" <j.malm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> ingen der kan hjælpe????

Jo sikkert.
Men kanb du ikke komme med lidt flere detaljer om missionen?
Rent personligt kan jeg altså ikke huske hele spillet i hovedet... hvad
hedder personen f.eks.?
Hvad sker i intro-sekvensen til missionen?

Fra : Nanna

Dato : 03-01-04 19:20

Zeugma wrote:
> er der en der kunne hjælpe mig lidt på vej i jobbet "Liberator"
> det er det første job hos den sidste man hjælper på staunton
> island.... jeg aner ikke hvad det er man skal ....
>
> nogen der vil hjælpe lidt til???

Well, jeg kan heller ikke huske hvad den lige går ud på.
Men jeg kiggede på www.gamefaqs.com under gta 3 og pastede Liberator ind i
en walktrough. Se her
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_3_c.txt
Den er til ps2 - men missionen er den samme.

N.