Taxi 3 udlejnings vers. HAR DTS :-))
Fra : Per Moreau

Dato : 31-12-03 13:35

Så, nu udkom Taxi 3 idag i butikkerne.
Og jeg kan hermed meddele at udlejnings versionen HAR DTS i sig også.
Et stort tak herfra til Nordisk Film for det, det var lækkert.

Mvh
Per M.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 31-12-03 15:19

"Per Moreau" <the_alfalfanator@COLDhotmail.com> wrote in message
> Så, nu udkom Taxi 3 idag i butikkerne.
> Og jeg kan hermed meddele at udlejnings versionen HAR DTS i sig også.
> Et stort tak herfra til Nordisk Film for det, det var lækkert.

Er filmen noget værd, hvis man syntes at de to første var fint underholdene?

/Brian

Fra : Per Moreau

Dato : 01-01-04 12:10

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> wrote in

> "Per Moreau" <the_alfalfanator@COLDhotmail.com> wrote in message
>>

> Er filmen noget værd, hvis man syntes at de to første var fint
> underholdene?
>
> /Brian

Jeg synnes den er ganske god, fed action og masser af ræs med Daniel´s
taxi.