Speakerstørrelse i swift
Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 31-12-03 10:31

Hej...

Spørgsmålet ligger nok i en gråzone, menb jeg prøver at ramme så mange
Suzuki Swift ejere som muligt....

De speakers som sidder foran i en swift, hvor mange " er de...???

/Anders

Fra : Bo Velschow

Dato : 01-01-04 15:06

"Anders T. Pedersen" <torstens@postkasse.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Suzuki Swift ejere som muligt....
>
> De speakers som sidder foran i en swift, hvor mange " er de...???

Hej Anders

Klik dig ind på Pioneers hjemmeside; de er rigtig gode til dét med nye
højttalere til de fleste biler.

http://www.pioneer.dk/files/SFYC/index.html

Det ser ud som om, du har rigtig mange muligheder for nye højttalere (også
store! )

PS! Kan i øvrigt anbefale dk.teknik.lyd.bilstereo som forum for den slags...

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 01-01-04 18:23

> [...]
> store! )
>
> PS! Kan i øvrigt anbefale dk.teknik.lyd.bilstereo som forum for den

Det var mere størrelsen jeg tænkte på.... 4" har jeg fundet ud af...

Ang. teknik.lyd.bilstereo, så er det også oprettet der ...

Men tak for hjælpen

/Anders