GTA 3
Fra : Ukendt

Dato : 31-12-03 10:15

jeg er nået et stykkke i gta3 og er ved racerløb 2. gang.
det er så langt inde i spillet at byen på den andenside af
vandet der kan jeg godt komme over.
for at kunne følge med har jeg valgt en hurtig lav sportsvogn
men når jeg fører og er halvvejs ca. så eksploderer bilen uden
videre... er det fordi der skydes på den fra fortovet og hvad
kan jeg gøre for at gennemføre
tak
ole odense

Fra : Nanna

Dato : 31-12-03 15:24

_ wrote:
> [...]
> men når jeg fører og er halvvejs ca. så eksploderer bilen uden
> videre... er det fordi der skydes på den fra fortovet og hvad

Er bilen skadet når den eksploderer? Hvis du har smadret ind i for meget på
vejen ender den jo med at eksplodere.
Sportsvognene er pænt følsomme, og kan ikke klare for meget damage.
Der er jo ikke så meget at gøre hvis nogen skyder efter din bil! Det er
risikoen i Liberty. Du bliver uvenner med mange hen af vejen...

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-03 16:38

> [...]

> Der er jo ikke så meget at gøre hvis nogen skyder efter din bil! Det er
> risikoen i Liberty. Du bliver uvenner med mange hen af vejen...

nej den er ikke skadet det sker bare... og kommer jeg ud af den og stjæler
en ny eksploderer den også med det samme..
kunne det tænke sig at det ikke er beregnet at man skal køre det samme race
to gange.. har nemlig kørt det samme inden broen blev åbnet (der hvor jeg
var
ude og sejle for at komme videre)
ole

Fra : Finn Nielsen

Dato : 31-12-03 17:59

"_" <mail.dk> writes:

> [...]
> to gange.. har nemlig kørt det samme inden broen blev åbnet (der hvor jeg

Forskellige biler kan tage forskellig mængde skade, og forskellige våben
tilføjer forskellig mængde skade. Er det omkring mafia kvarteret på den
første ø det går galt? Mafiaen har nogle ret kraftige våben, så når de
bliver sure på dig er det ikke sundt at opholde sig i det område og
næsten ingen biler holder til mere end nogle få skud fra dem.

--
Finn Nielsen - http://www.finnnielsen.dk/

For email: Fjern den første og sidste del af domænet fra min adresse.

Fra : Simon Nejmann

Dato : 31-12-03 18:41

On Wed, 31 Dec 2003 10:15:22 +0100, "_" <mail.dk> wrote:

> [...]
>men når jeg fører og er halvvejs ca. så eksploderer bilen uden
>videre... er det fordi der skydes på den fra fortovet og hvad

Så er mafia gutterne sure på dig på det tidspunkt. Nogen af dem jokker
rundt med shotguns, og de kan hurtigt nakke en sportsvogn. Prøv at
køre så stor en bue som muligt uden om dem, men ellers så bare vær
heldig...

På den anden side, hvis det er 2. gang du kører racerløbet, så er det
jo bare for at få en bedre tid, og derfor strengt taget ikke
nødvendigt - du får ikke mere "completion %" for det.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-04 11:20

har fundet ud af at det ikke har noget med racerløb at gøre
ligemetet hvilket køretøj jeg kommer i også de store truck
så springer de i luften med det samme når de bliver beskudt.. og ja
det er i mafiakvarteret.. så den bydel må jeg så undgå hvis jeg kan
eller er der en måde at overleve på der
tak
ole odense

--

køb hundeartikler ved www.danhund.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-04 11:37

> [...]
> så springer de i luften med det samme når de bliver beskudt.. og ja
> det er i mafiakvarteret.. så den bydel må jeg så undgå hvis jeg kan

Det er der, men det kræver at du får fat i en Bulletproof bil, hvilket ikke
er så let, men det kan lade sige gøre på en eller anden måde.

Fra : Simon Nejmann

Dato : 03-01-04 14:36

On Sat, 3 Jan 2004 11:20:26 +0100, "_" <mail.dk> wrote:

> [...]
>så springer de i luften med det samme når de bliver beskudt.. og ja
>det er i mafiakvarteret.. så den bydel må jeg så undgå hvis jeg kan

Snup en hurtig bil - jeg foretrækker banshee eller den der
japanske-mafia bil (gah! Hvad er det den hedder? Rød underdel, sølv
ovenover. Findes også i "civil" udgave, måde med og uden tag).
De kan ikke tåle så meget, men de er hurtige - og hvis du holder øje
med mafia gutterne, så kan du kører over i den anden side af vejen,
når der kommer en med en shotgun.

Så burde det være muligt, med lidt held, at gennemføre løbet uden at
dø. Ellers må rådet bare være at holde dig fra det område...

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Nanna

Dato : 03-01-04 18:59

Simon Nejmann wrote:
> [...]

Hvis du har gennemført ræcet en gang og allerede er nummer 1, er det
ligeyldig at køre det igen.
Men du skal blive nummer 1 for at gennemføre 100%.

Mht. at færdes i Sct. Marks - mafiakvarteret - så er der deværre ikke så
meget at gøre ved at de er sure på dig. Det er del af historien.
Men hvis du har tænkt dig at gennemføre 100%, er det en go idé at klare
feks. ambulance, brandbils-missionen og vigilante (politibils-missionen) FØR
du klarer den del af historien der gør mafiaen sure på dig.

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-04 19:14

tak til jer alle jeg må se hvad jeg finder ud af men
nu er jeg da noget klogere
ole odense