Skærme
Fijala 3554
MAG PS776D TFT
Fra : Maria

Dato : 31-12-03 09:57

Nogen herinde som kender MAG PS776D TFT eller har erfaringer med sådan en??

--
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.Maria.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯)
godt nytår til alle herinde

Fra : mofo

Dato : 01-01-04 20:06

det er en god skærm.

Men hvis du har *yderligere* en tusse tilovers kan jeg anbefale en Viewsonic
VP181s eller VP181b istedet, foruden et lidt større billede får du også et
bedre 2d billede, samt mindre slør i 3d. grunden til dette er at denne
skærms panel er lavet på en nyere teknologi. Derfor må du heller ikke
sammenligne antal ms på de 2 skærme.

Udover ovennævnte virker den sidste mere holdbar i materialerne, har en
tungere fod, kan vippes på højkant, har USB hub, og.........sikkert flere
ting

claus
(der har prøvet begge skærme)

newsr01e4zkov45exk@news.tele.dk...

Fra : Maria

Dato : 02-01-04 09:22

Thu, 1 Jan 2004 20:06:09 +0100, mofo <claus.fjerndette.@kjerkegaard.dk>
skrev:

> [...]
>
> Udover ovennævnte virker den sidste mere holdbar i materialerne, har en
> tungere fod, kan vippes på højkant, har USB hub, og.........sikkert flere

Jeg har desværre kun 3000,-til en ny skærm, og jeg skulle meget gerne købe
en inden for den næste uges tid.

--
(¯`·.¸¸.Maria.¸¸.·´¯)

Fra : Maria

Dato : 03-01-04 22:02

skrev:

> [...]
>
> Udover ovennævnte virker den sidste mere holdbar i materialerne, har en
> tungere fod, kan vippes på højkant, har USB hub, og.........sikkert flere

Hvor god er den til 3d spil osv?

--
(¯`·.¸¸.Maria.¸¸.·´¯)

Fra : Kode ind

Dato : 03-01-04 22:32

> Hvor god er den til 3d spil osv?

Helt suveræn. Viewsonic vp181s/b har et IPS-panel, som er et af de bedste.
Du kan faktisk ikke få en bedre skærm til prisen (ca. 5000,-). Kan også
varmt anbefale denne.

/Thomas

Fra : mofo

Dato : 05-01-04 01:35

> Hvor god er den til 3d spil osv?

MAG' en?? den er skam ok.

Men du siger du har 3000,-, den kan den da ikke købes for eller ?

Fra : Maria

Dato : 06-01-04 09:04

> MAG' en?? den er skam ok.
>
> Men du siger du har 3000,-, den kan den da ikke købes for eller ?

Jo købte en som var nov 2003 til 3300,-Så det var tæt på ellers havde jeg
et andet tilbud på en som var 4 mdr. gl. til 3000,-

Så det kan lade sig gøre.
Jeg måtte dog bare tage den til 3300,-for jeg skulle bruge den her og nu.

--